21 Ağustos 2009 Cuma

YENİ BİR MİM ...



Uzun bir aradan sonra mimlerimiz gelmeye başladı ne mutlu mimleri sevdiğimizi söylemiştim dfaha öncede :) sevgili arkadaşımız hakan-can.blogspot.com bizi mimlemiş biraz cevap vermekte geç kaldık ama malum tatil dolayısı ile bazen blogumuza bakamıyoruz evet gelelim mime kişisel sorular mimi ve buyrun cevaplıyalım bakalım :))

Neden Blog yazarsınız ?

Doğruyu söylemek gerekirse ben hiç bu blog olaylarını bilmiyordum sevgili gökkuşağının blogumuzu açarak ve bana armağan etmesi ile başladı herşey, burada ne kadar güzel işler olduğunu gördükten ,sanalda olsa dostluğu,beraberliği ve olan bir olayda birbirimizi desteklemeyi, acısıyla ,tatlısıyla yaşadığımız bu hayatı paylaşmayı azda olsa burada rahatlamayı düşünerek bende blog yazmaya devam etme kararı aldım.

Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş ?

Son zamanlarda kızımın yoğun tiyatro kursları yüzünden sinemaya gidemedim aslında çok severim sinemayı tiyatroyu kış boyuncada mümkün olduğunca takip ederim.Sanırım kışın daha kolay oluyor bu tür aktiviteleri uygulamak.

Şu an için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz...?

Harika bir soru şu an imkanım olsa sessiz sakin bir kumsalda bir hamakta sadece dalgaların sesini dinliyerek kafamı dinlemek isterdim :))

Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey ?

1-İyiki güzel kızımın doğması için pes etmemişim bu benim için herşeyden önemli.
2-İyiki anneme , rahmetli babama ve kardeşlerime sahip olmuşum (Yeniden dünyaya gelsemm aynı anne ve babaya sahip olmak isterdim
3- İyiki gökkuşağı gibi sağlam bir arkadaşa dosta sahibim

Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir ?

Misafirlerim için güzel yemekler pastalar ve börekler hazırlamak.Kışında camın önünde oturup nescafe içmek helede yağmur yağıyorsa süper olur.

En sevdiğiniz üç yemek ?

Patates ve köfte kızartması,tüm tavuklu yemekler,pilav çeşitleri ve salatalar

Giyim konusunda abarttığınız eşya ?

Pek bir abartım yok ama şal kullanmayı çok severim yaz kış fark etmez herzaman arabada bile bir şal bulunur :)

Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?

Bir kızım var çok uğraşlar sonu sahip olduğum Allah cümlesinin evladı içinde sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin.O benim prensesim, cadım aşkım herşeyim

Sizi anlatan bir resim ?



Bu melek resmini koydum aslında içimde hiçbir zaman kin ve nefreti barındıramadım istememde herkesin mutlu huzurlu sağlıklı ve neşeli olmasını istiyorum elimde olan imkanlarlada yardımcı olmak beni mutlu eder benden bukadar sevgili dostlarım şimdi bende aşşağıdaki arkadaşlarımı görevlendiriyorum bu mimle sevgilerimle

http://www.harbi.turkceblog.com
htp://tasarimmekani.blogspot.com
http://indonesia-arap.blogspot.com
http://www.danceofflowers.blogspot.com
http://eylulun-defteri.blogspot.com

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok değerli mim için,teşekkürler ederiz.Büyük bir zevkle kabul edilmiştir.Gösterdiğiniz yakınlığa,ayrıca sevgilerimizi sunarız.Saygılarımızla...

şirinem dedi ki...

Rica ederiz emin bey tüm dostlarımız özel ve saygıya değerdir bizim için

icimdeki yolculuk dedi ki...

ödül hayırlı olsun hayırlı ramazanlar

TATESAL dedi ki...

Mim cevapların çok güzel...
Hayırlı ramazanlar canım...
Sevgiler...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Cevaplar samimi olmuş canım.
Ailene sağlıklı ömürler dilerim.
Sevgiler...

tasarım mekani dedi ki...

canimm... kusura bakma uzun zaman tatildeydim ve simdi farkettim beni mimledigini... Severek kabul ediyorum. Hayirli ramazanlar ve iyiki de blog yazari olmusuz. daha nice guzel dostluklara... medinem

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com