16 Nisan 2009 Perşembe

ALTIN KIZLARRRR BİZDEEEE:))))


Amerikan televizyonlarının efsanesi ve bir dönem Türk televizyonlarında da fırtınalar estiren dizi Altın Kızlar yıllar sonra ekranda. Dizide, Rose karakterini Türk sinemasının Sultan'ı Türkan Şoray, Dorothy'yi Hülya Koçyiğit, Sophia karakterini Fatma Girik, Blanche'ı ise Nevra Serezli canlandırıyor.
Pazar günü ilk bölümü yayınlandığında kaçırmıştım ama dün akşam avrupa yakasından sonra tekrarını izleme olanağı buldum zaten çok sevdiğim sanatçılar rol aldığı için izlemezsem üzülürdüm :)) helede sinemanın sultanı Türkan Şoray çok beğendiğim taktir ettiğim bir sanatçıdır.Çocukken hep onun kadar güzel bir kadın olmak isterdim benim için çok güzel harika bir bayan yaşına rağmen tüm güzelliği yerinde diğer sanatçılarda aynı şekilde sanat ve aile yaşamlarıyla gündeme oturmuş insanlar.Dizide bazı eksiklikler olabilir bunlar zamanla dizi ilerledikçe yerine oturacak sanırım.Ben bu dizide şunu gördüm gerçek dostluklar ne olursa olsun ayakta kalmayı başarıyor karşınızdaki kim olursa olsun dost olduğun kişiden vazgeçmemeği en kuvvetli fırtınada bile ayakta kalabilmeyi başarmayı öğretiyor.Gerçek dostluklarda böyle değilmidir? Dört usta sanatçı kaprissiz,birbirine destek,disiplinli ve gerçekten dev birer usta zaten öyle olmasa bu dizinin çekimleri nasıl olurdu bir düşünsenize....

3 yorum:

Mehtap dedi ki...

Yaa izleyemediğim için üzülüyorum ama takip etmeye fırsat bulabileceğimi sanmıyorum.Eski altın kızlarını yıllar önce çok severek takip ederdim.Blanch bu arada nevra Serezli'ye çok yakışmış olmalı.Birbirlerini çok andırıyorlar.bende hepsini çok seviyorum bu değerli sanatçılarımızın.Keşke ahh keşke izleyebilsem...sevgiler.

şirinem dedi ki...

İzlersin canım zaten her dizinin tekrarı var kaçıranlar için asıl dizi pazar günü 8 de tekrarı çarşamba akşamı avrupa yakasından sonra :) evet tün roller sahiplerini bulmuş dizi ilerledikçe herşey çok daha güzel olacak sanırım :)

TATESAL dedi ki...

Aaaa ne güzel teşekkürler iyiki paylaştın bunu bizimle haberim oldu.Annem,teyzem ve ben bir araya gelince bu muhabbet hep olur zaten,altın kızlar diye,teyzem çantasını hiç elinden bırakmaz güleriz..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com