25 Şubat 2009 Çarşamba

KREMALI PATATES






MALZEMELER: 6 adet patates, 1.30 su bardağı süt,tuz,karabiber,kırmızıbiber,1 su bardağı kaşar rendesi, 250 gr krema

YAPILIŞI:patateslerin kabuklarını soyduktan sonra iri iri kesin bunları tepsiye balık sırtı şeklinde sıralayın.Üzerlerine sütü ve baharatları ekleyin kremayı tüm yüzeye gelecek şekilde yayın üzerine kaşar rendesini ekleyerek 200 derecede ısıtılmış fırına sürün yaklaşık yarım saat içinde üzerleri nar gibi kızarıncaya kadar pişirin et yemeklerinin yanında misafirinize ikram ediniz.Afiyet şeker olsun yarasın arkadaşlar :)


7 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel birseye benziyo ama useniyom yapmaya acıkcası artık anneme yaptırcam merak ettim tadını tesekkurler ayrıca... aeo

kkkk dedi ki...

Canim kasar peyniri yerine beyaz peynir koyarsan ve firindan almadan 5 dakika oncede uzerine kasar ilave edersen daha guzel olur.boylece kasarlarda tas gibi olmaz.ben oyle yapiyorum sana da soyliyeyim dedim.

TATESAL dedi ki...

AKŞAMA MUTLAKA DENEMEK İSTİYORUM
SEVGİLER
AFİYET OLSUN

kardelen dedi ki...

bende uzun zamandır istiyorum kremalı patetes yapmayı tarifi aldım en yakın zamanda yapacağım teşekkürler elinize sağlık ....

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor ...
Ellerine sağlık arkadaşım...

şirinem dedi ki...

Teşekkür ederim caprice deneyecem bende ikinci defa yaptım arkadaşlar valla az önce kalktık sofradan güzel olmuştu :)

TATESAL dedi ki...

DENEDİM SONUÇ HARİKA...MÜSADE EDERSEN BENDE BİR ARA YAYINLAMAK İSTERİM FOTO ÇEKTİM DE.AMA BEN KREMA KOYMADIM ,SADECE SÜT,KAŞAR RENDESİ VE BAHARATLAR....

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com