30 Ekim 2009 Cuma

MEŞHUR YALANLARA DEVAM ;)


+ Kadinlar en cok kel erkeklerden hoslanir...
+ Isim bitsin ben seni ararim...
+ Bir kez olsun yuzum gulmedi...
+ Hayatimda hic ilac almadim...
+ Ihrac fazlasi bunlar...
+ O elinizdeki tek kaldi, baska yok...
+ Bi`tanem...
+ Seni Seviyorum...
+ Beni secerseniz size...
+ Ben de tam seni arayacaktim...
+ Bi sey olmaz...
+ Ben eski yuzuculerdenim...
+ Bizi davet ettiler ama gitmedik...
+ Valla bu size cok yakisti...
+ Senin annen bir melekti yavrum...
+ Bana yan bakan daha anasinin karnindan dogmadi...
+ Merak etme hayatim sekreterimi gorsen cok cirkin....
+ Buyuk ikramiyeyi kazanmak istemiyorum onemli olan alin teri...
+ Merhaba karicim, mesai yeni bitti de...
+ Uzulme sevgilim evlenince anneni yanimiza aliriz...
alıntıdır.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com