26 Ekim 2009 Pazartesi

MEŞHUR TÜRK YALANLARIII



+ Kalsaydiniz biseyler yerdik...
+ Vallaha sarida gectim memur bey...
+ Kazanmak onemli diil muhim olan yarismaya katilmakti...
+ Dunya ahiret bacimsin...
+ Suan 65 milyon bizi izliyor...
+ Bu son sigaram...
+ Butun kadinlar guzeldir...
+ Iki saat kapida bekledim, acan olmadi...
+ Seni dusunmekten butun gece gozume uyku girmedi...
+ Sen bi de beni gencligimde gorecektin...
+ Aglamiyorum... Gozume bisey kacti...
+ Yemezsen arkandan aglar...
+ Seni leylekler getirdi yavrum...
+ Aksama erken gelicem...
+ Bu aldigim en guzel hediye...
+ Bi oturusta iki buyuk devirirm...
+ Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz icin...
+ Agzima sigara surmedim...
+ Ben almiyim rejimdeyim...
+ Eee ne zaman gidiyoruz icmeye?...
ALINTIDIR

2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Gerçekten çok güldüm...hepsi tastamam doğru....

icimdeki yolculuk dedi ki...

=)) bu güzellikleri nerden buluyorsunuz

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com