12 Ekim 2009 Pazartesi

URLADA HAFTASONU....


Haftasonu Urlaya annemlerin yanına gideceğimizi yazmıştım .Okadar güzel bir hava vardı ki bir yandan deniz ,bir yandan dağ havası insanın içine işliyordu denizden gelen mis gibi yosun kokusu hala burnumun ucunda sanki, herşey çok sakin ve sessiz yazın o kalabalığı kaybolmuş huzur ve yalnızlık çökmüş hertarafa.Böyleside ayrı bir güzeldi.Sabah biraz keyfim kaçık kalktım annem ve kızımı alıp balık mezatına gittim.Biraz havam dağıldı taze taze balıkları görünce hala konuldukları kabın içinde hareket ediyorlardı :)tabi oraya kadar gidipte taze balık almamak olmazdı 5tl den başlayan fiyatlar 40 kadar çıkıyordu ama değerdi doğrusu helede gözünle gördüğün bu canlılık harikaydı.Bende tavuk balığı,çupura ve gopez aldım.Kılçıkları az olduğundan yemesi çocuklar içinde çok kolay üstelikte çok lezzetliydi yolunuz Urlaya düşerse sabah erken saatlerde 10.00 da başlayan balık mezatını kaçırmayın derim.Fazlasınıda dondurucuya atıp daha sonraki günler için saklamak iyi oluyor.Hem besleyici hemde faydalı bir besin taze bulunca fazlası ile almak işime geliyor. Canım arkadaşlarım güzel bir hafta dilerim hepinize sağlıklı ve mutlu kalınız.

1 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım benim iyi yapmışsınız.
Afiyet olsun.
İyi akşamlar.
Sevgiler...

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com