15 Ekim 2009 Perşembe

BU AŞK BENİ BİTİRİYOR SEVDİĞİM


Yollar kimleri getirdi ah bir bilsen,
Bir seni mi getirmiyor sevdiğim?
Bak ne hallere düştüm gelip görsen,
Bu aşk beni bitiriyor sevdiğim

Ölçümü bilir sınırı aşmazdım,
Dolardım da ben yine de taşmazdım,
Ölsem derdimi kimseye açmazdım,
Bu aşk beni yitiriyor sevdiğim.

Anlatacak başka sır mı kaldı,
Yoluna verecek ser mi kaldı,
Eski benden bir eser mi kaldı,
Bu aşk beni götürüyor sevdiğim.

Bunları okurken kim bilir ağlarsın,
Bir kez daha özünden yanarsın,
Bendeki kara sevdayı anlarsın,
Bu aşk beni öldürüyor sevdiğim.

Yollar kimleri getirdi ah bir bilsen,
Bir seni mi getirmiyor sevdiğim?
Bak ne hallere düştüm gelip görsen,
Bu aşk beni bitiriyor sevdiğim.

Ahmet SEVEN

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com