15 Ekim 2009 Perşembe

BENİM ADIM AŞK....



Ask benim adim ask...Kisacik bir kelimeyim ama anlamim ansiklopedileri asar.Ne rengim belli ne zamanim? Ansizin dikiliveririm karsiniza. Beklenmedik zamanlarda sinsice suzulurum yureklerinize. Adim ask benim...

Bir bakmissiniz hizli hizli carptirmaya baslamisimdir kalbinizi. Heyecan yuklerim benliginize biranda degistiririm renginizi.Siyahtan mav,ye yol alir kalpler benimle. En acili yurege bile huzur verir benim adim.Benim adim ask...

Gece gunduz demeden damarlarinizda dolanirim.Gururunuzu ve mantiginizi silerim bir anda.Size ayni anda korkuyu ve cesareti verip hayatinizi en tatli oyuna dahil ederim.Ben ruhunuza gunes gibi dogdugum gibi bazen geceleri getiririm.Benim adim ask...


Ben bir karmasayim size siirler mektuplar ve guzel sozleri yazdirtan duyguyumdur ben. Bir gulde degisir bazen adim ve sevgiliye yol acarim kalpten kalbine. Ben size en aptal syleri yaptiran seyim aslinda. Ask benim adim ask...


Bazen ruhumuzu sikistirip sizi kendinizle basbasa birakirim ve benim sayemde birlesir sevdiginizle elleriniz.Ben oyle bir seyimki sizi hem hayata baglarim hem hayattan soyutlarim. Ben yaralarim ve yaralarinizi sararim. Benim adim ask...


Ben cozumu en zor vakayim.Ask benim adim ask.... Anlamim ve yasatacaklarim sinirsizdir aslinda ama ne gerek var hepsini simdi anlatmaya. Benim adim ask...
Beni yasadikca taniyin.Birgun elbet sizin yureginizede ugrarim.Benim adim ask... Ben bambaskayim...

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com