18 Ağustos 2009 Salı

GAFLAR :))))





Kahramanimiz "Seda SAYAN" yine bir sabah elleri belinde, programini sunuyor. O sirada bi canli baglanti olur ve... Seda SAYAN:
- AAloooggg kiminle gorusuyoruz ?
- Ben Mustafa;
- Naber lan Mustafa ?
- Nerden ariyosun bizi Mustafa ?
- Sisli'den.
- Ne is yapiyon lan Mustafa?
- Belediye baskaniyim...(Mustafa SARIGUL)



Ismet Badem bir basketbol macinda seyircilerin arasina cikar ve bir kizla roportaja baslar.
Badem: sizin gibi guzel bayanlari salonlarda gormekten cok mutlu oluyorum. Basketbola bu ilgi nereden?
Kiz: ben Efes kizlarindan biriyim zaten.
Badem: Aaa oyle mi ciplak degilsin ya taniyamadim.
Bu diyalogdan sonra anlatim masasinda olan Murat Murathanoglu kopmustur ve ekranlari basinda izleyen milyonlarin soylemek istediklerine tercuman olmustur.
Murathanoglu: Ya Ismet bi de sana bu is icin para veriyorlar degil mi?


Esra Ceyhan'in programinda da boyle anlardan cok yasanmistir soyle ki, yeni piyasaya cikmis birini konuk etmistir Esra hanim, sohbet ederler, Esra hanim her zamanki gibi baslar yalakaliklarina, kasetiniz cok guzel olmus gecen hafta aldim evde arabada her yerde dinliyorum demesi uzerine yeni yetmenin kasetim daha cikmadi haftaya cikacak demesi.


Sokakta kurban kesen insanlarla roportaj yapan NTV muhabirinin bir vatandasimizla yasadigi diyalog:
- Burada saglik acisindan elverissiz kosullarda beklettiginiz bu etleri yemeyi dusunuyor musunuz?
- Yok, bacim, ese dosta dagitacagiz.


Mustafa Denizli'nin ATV de bizim stadyumu sundugu donemdeki hakemligi yeni birakan Erman Toroglu'nu anons ederken 'tartismasiz Turkiye'nin en buyuk dudugu' demesi Erman Toroglu'nun afallamasi.



Bir Cevizkabugu programi, konuk Zekeriya Beyaz;
ZB: Simdi, sayin cevizkabugu.. .
HC: Cevizoglu efendim.


Reha muhtar telefondaki adama firca atiyor.
- Butun bunlari nasil yaptin ha? cevap ver??
- Bakin efendim soyle izah edeyim...
- Sus konusma, hala utanmadan izah ediyorsun..cevap versene??!


Reha Muhtar: kaza nasil oldu anlatir misiniz?
Magdur (kaza sonrasi yatakta yatmaktadir): kamyon karsi yoldan bizim taraf gecti ve kafadan carpti.
RM: Peki o sirada ne dusundunuz?
Magdur: Valla pek bir sey dusunemedik Reha Bey.
RM: Anliyorum ama o sirada dusundugunuz ilk sey neydi?
Magdur: Bir sey dusunemedik, zaten cok kisa surede oldu.
RM: yani efendim, o orta seridi asip ustunuze gelirken, akliniza ne geldi?
Magdur: Hatirlamiyorum.
RM: Peki efendim.


Acun firarda pr ograminda, Acun'un yurtdisinda bir barda onune gelen kiza sarkintilik yapip yilisan bir tipi gosterip, 'goruyorsunuz sayin seyirciler magandalik sadece Turklere ozgu degil, Avrupa'da da magandalar var' demesi, ardindan o kisinin gelip, 'abi nasilsin? Ben de Turkum' demesi.


Satanist hikâyelerin revacta oldugu gunlerde, abuk TV programlarinin birinde, Atina da satanist oldugunu iddia eden bir arkadasla, roportaj yapan muhabir arasindaki diyalog;
Muhabir - peki siz gercekten bakire kizlari mi kurban ediyor musunuz?
Satanist - yok be abi, Atina da bakire kiz ne arar... :D

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com