14 Nisan 2009 Salı

ŞİRİNEM DER Kİİ.....



Sevgili arkadaşlarım ,bize ve blogumuza göstermiş olduğunuz yakın ilgi ve samimiyet için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederiz.İnanın bunları görüp hissetmek çok güzel bizde elimizden gelenin fazlasını yaparak tüm arkadaşlarımıza yetişmeye bir selam bile olsa bloglarına bırakmaya çalışıyoruz.Yorumların hepimiz için ne kadar önemli olduğunu biliyorum.Yorumlar yapılan işlerin ne kadar doğru yada ne kadar eksik olduğunu bizlere gösteriyor bu yönde de kendimizi düzeltip eksiklerimizi tamamlamamıza yardımcı oluyor bazen girdiğim bloklarda yeni bir şeyler olmasa bile daha önceden yapmış olduğu yada yazdığı gözümden kaçan konulara bakıyorum oda olmadı mı? son eklenen konularına en azından kısa bir merhaba yada nerdesin arkadaşım deme yorumunu bırakma ihtiyacı duyuyorum belki bazı arkadaşlara bunlar saçma gelebilir sadece selam vermek ,hatır sormak ve iyi dileklerde bulunmak bile benim için çok önemli :)) ben böyleyim umarım sizleri çok sıkmıyorumdur. Hepiniz ben ve blog arkadaşlarım için çok önemlisiniz.Herzaman iyi ve güzel dileklerim sizlerle zaten bu dünyadan başka ne isteyebiliriz ki sağlam arkadaşlık dostluk ve güzel temennilerden başka lütfen kendinize bu güzel bahar günlerinde dikkat edin ne kadar güzelde olsa havalar bazen insanı fena çarpıyor.Yüzünüzden gülücükler kalbinizden sevgiler eksik olmasın benim güzel dostlarım hepinizi çok ama çok seviyoruzzz.:)))

6 yorum:

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

merhabalar,
güzel anlatmışsın düşüncelerini arkadaşım, bende sana katılıyorum.
sabah sitemi açıpta selam veren nasılsın diyen bir arkadaşımın mesajını okumak beni çok mutlu ediyor.hele yaptığının yada yazdığının beğenilmesi çok hoş bir şey.olumsuz yorumlarda da kendimizi düzeltmemiz için fırsat olur...
Aynı şekilde ziyaret ettiğim sayfalarada bir yorum yazmadan çıkamıyorum:) ben kendim için yapılmasını istediğimi karşımdakine de yapıyorum....ben mutlu oluyorsam karşımdakinide mutlu etmem gerekir...diye düşünüyorum.
sevgilerimle...

Mehtap dedi ki...

Canım bende aynı şekilde çok mutlu oluyorum ve bende sizlere aynı şekilde yetişebilmeyi istiyorum.İnanın samiyetinizi, içtenliğinizi seviyorum ben.sizler güzel yürekli insanlarsınız.İnce düşüncelisiniz.ben de size dönemiyebiliyorum bazen.o zaman inanın huzursuz oluyorum ama öyle yoğun oluyorum ki.Fırsat buldukça uğramaya çalışıyorum.Ama şunu bilin ki sizi seviyorum ben.sevgilerimi yolluyor,kocaman öpüyorum.

şirinem dedi ki...

Bu güzel yorumlar için çok teşekkür ederim arada uğrasanızda kalplerimizin hep bir arada olduğuna inanıyorum arkadaşlar tabi ki hepimizin özel hayatları sorunları var sadece herşeyimiz bloglarımız değil kalan zamanlarda birbirimize merhaba demek bile çok güzel :))

Adsız dedi ki...

Paylaşımların ve yorumların için teşekkürü bir borç bilirim..

Unknown dedi ki...

Canım benim,duygulara tercuman olmuşsun,bende hergün muhakkak arkadaşlarıma uğramaya çalışıyorum,yeni arkadaşlarla irtibat kuruyorum.Kocaman bir dünya ve dostluklar olacak bu sistemle inşallah.Sevgiler.

NoEngel dedi ki...

Sevgili Şirinem,
Kalbinin güzelliği bütün blokları aydınlatıyor.Sendeki pozitif enerji bize motivasyon olarak geri dönüyor..Blogumda senin yorumlarını zevkle okuyorum.Doğru yolda olduğundan asla şüphe etme.Herşey için teşekkürler.
Sevgiyle kal...

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com