24 Mart 2009 Salı

YARDIM ETMEK EN GÜZEL DUYGUDUR....



Hayvanları seven herşeyi herkesi sever diye bir söz vardır kim söylemişse çok doğru söylemiş bence hayvanları seven insanlar daha duyarlı oluyor.Zaten insanı ,hayvanı ve doğayı seven kişilerden bence kimseye zarar gelmez arkadaşlar bilinçli ve olgun bir karektere sahip insanların yapamıyacağı hiçbirşey yoktur yukarıdaki resimde de hangi şartlarda olursa olsun bu insanlar yada hayvanlar olabilir yardım etmemiz bu duygumuzu koşullar ne çeşitte ortaya çıkarsa çıksın kaybetmememiz gerektiğini çok güzel anlatıyor.Çıkan bir yangında zarar görüp susuz kalmış bir yavru koaloya yardım eden bir itfaiye görevlisi çok güzel bir davranış örneği nede olsa herşeyin küçüğü çok sevimli oluyor arkadaşlar :)))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl elini tutmuş tatlım ya.hayvanlara hiç dayanamıyorum ben o kadar masumlar ki...

Adsız dedi ki...

Hayvanları ve çocukları sevenden zarar gelmez. Bende bir gece yarısı açıkmış kedinin miyavlamasına dayanamayıp onu arayıp yiyecek vermiştim.

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Etkileyici.. Hani derler ya:
"Hayvanları tanıdım insanlığımdan utandım" Hayvan sevgisi apayrı bir duygu, yaşamayanlar bilmez!! Ama bu fotoğraf tiyolarla dolu..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com