23 Mart 2009 Pazartesi

KIYMALI PATATESLİ SİGARA BÖREĞİ




MALZEMESİ:1Kg yufka,250 gr kıyma,1 adet kurusoğan,3 adet orta boy patates,karabiber,kırmızıbiber,tuz,maydonoz.
YAPILIŞI:Kurusoğanı yemeklik doğrayın tavada hafif kavurun içine kıymasını baharatlarını ekleyin.Bu arada patatesleri haşlanmış olarak rendeleyiniz.bu kavrulan karışıma patatesleri ve maydonuzu koyunuz şöle bir çevirip ocaktan alın.üçgen şeklinde kestiğiniz yufkalarınızın içine yeterli miktarda iç malzemesi koyarak sarınız ister yağda isterseniz fırında pişiriniz.Ben fırında tercih ediyorum daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum :)) afiyet şeker olsun arkadaşlar

4 yorum:

Unknown dedi ki...

canımı istetdin ,kokusu buraya geldi sanki,afiyet olsun.

TATESAL dedi ki...

Oooo harika canım elelrine sağlık,öğlen için 2-3 tane alsam kızarmısın?

karamel mutfak dedi ki...

ahhh ahh nasılda özledim sigara böregini ve diger böreklerimizi yapamıyorum çünki burada bizim yufkalardan yok:((ellerine salık afiyet şeker olsun canım.

AskinAy dedi ki...

sigara böregini peynirli yapardim ama buda lezzetli olsa gerek hemde doyurucu:))ellerine saglik,sevgiler..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com