23 Mart 2009 Pazartesi

BAŞARDIKKKKK


Bugün çok güzel birgün bizim için ,dün sizlere cadımın elemelere katılacağını yazmıştım katıldık ve sonuççç :)) iki rol aldık.Oyunda hem kızılderili şefin eşini ,hemde danslarda oynuyacak , henüz tam belli değil belki koroda ve başka rollerde de oynama şansımız olabilir. Bakalım kesinleşen bu iki rol şimdilik bu bile cadımın mutlu olması için yetti arttı zaten yaz boyunca kursa devam edip oyun için hazırlanacaklar.Bizim için biraz zor olacak yaz boyunca İzmirde kalmak , anneannemizin yanına gidebiliriz inşallah hergün rolü olmazda biraz tatilin tadını çıkarabiliriz.Ha ha biraz bencillik yapayım dedim benim için çok zor olacak hergün git gel helede o dayanılmaz sıcaklarda sıcağa hiç tahammülüm yok arkadaşlar aşırı sıcak beni çok rahatsız ediyor evden dışarı çıkmak istemiyorum.Bakalım cadımın hatırına bu sene katlanacağız herşeye arada babamız getirir götürür idare ederiz . bugün hava fena değil biraz kapalı gibi 2 gündür çok berbat bir yağmur vardı şimşeklerden camlar sarsıldı ışıklar kesildi dedim ne oluyoruz amanınnn ben şimşekleri pek sevmiyorum bu yaşa geldim ama alışamadım kerataların çok gürültülü oyun oynamalarına :))insanı ürkütüyorlar.Boğazım hala ağrıyor ve öksürüğümü kesemedim bir türlü sanki günde 3 paket sigara içmişim gibi he bu arada sigara kullanmıyorum :)) sizlerede tavsiye ederim arkadaşlar herşeyden önce sağlığınız çok önemli sonrada cebiniz bırakmaya çalışın çok yararını göreceksiniz.Bu kadarcıkta bilgiden sonra vedalaşabilriz :))) hepinize sağlıklı ve mutlu haftalar dilerim.

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com