26 Mart 2009 Perşembe

GÖZBEBEĞİMSİN SEN


Uykusuzluktan göz kapakları kapanıyordu artık ,düşünmekten başı çatlıyacak hale gelmiş ama telefon bir türlü çalmamıştı kendi kendine neden beni arasın ki dedi bir gece gördüğü kadının peşine takılacak erkeklere benzemiyordu.Düşenceler yeniden beynine üşüşmüştü gözlerini usulca kapattı.
Çalan kapı zili sesi ile irkildi saate baktı ona geliyordu aceleyle yataktan çıktı üzerine sabahlığını alıp kapıya koşturdu.Bu saatte kimdi acaba bu kadar ısrarla kapıyı çalan ? kapıyı açtı karşısında paul vardı hışımla içeri giren paul bütün gün seni bekledim neden gelmedin cep telefonunda cevap vermedi sessizce önüne bakıyordu sue kaç kere paule bu ilişkinin bittiğini anlatmış ama başarılı olamamıştı sen kimsin bana hesap soruyorsun diyecek oldu sustu şu anda tartışacak güce sahip değildi ne istiyorsun paul işim vardı gelemedim senide aramaya zamanım olmadı diyebildi.Paul oyuncağı alınmış çocuk gibi sokuldu sue'ya tama tatlım ben buradayım ama dün senin için çok endişelendim sue onun kollarının kıskacından kurtardı kendini tamam şimdi gördün işte oldukça iyiyim kusura bakmazsan hazırlanıp çıkacağım işlerim var.Genç adam garip garip baktı sue'yu hiç bu kadar kararlı ve sert görmemişti ne olmuştu bir gecede sue'yu bu kadar kararlı ve sert görmemişti ne olmuştu bir gecede bu genç kadına? ses çıkartmadı üzerine gitmenin fazla bir gereği yok diye düşündü iyice kaybetmek istemiyordu dişlerini sıkarak tamam tatlım ben çıkıyorum dedi kapıyı çarparak çıktı.Acele ile hazırlandı ve ayakları yine onu o yemek yediği restorana götürdü etrafa bakındı kimsecikler yoktu sadece yaşlı restorant sahibi iki gündür genç kadının gelip sessizce gitmesini takip etmiş birşey sorup sölememişti.Bugün karralıydı genç kadına ne aradığını soracaktı yanına yaklaştı ve günaydın küçük hanım kime bakmıştınız birini mi arıyorsunuz?Sue biran kararsızca düşündü acaba bu yaşlı adama sorsaydı ne olurdu ki!bir anda cesaretini topladı ve size birşey sormak istiyorum geçen gece olan olayda bana yardım eden genç adamı hatırlıyormusunuz ? yaşlı max gülümsedi aleximi soruyorsunuz.Sue bir anda sanki çok kıymeti bir eşyasını kaybetmişte bulmuşçasına bir sevince kapıldı demek bu yaşlı max alex'i biliyordu evet dedi onu soruyorum hımmmm dedi max alex çok meşgul biridir kızım arada buraya uğrar hatırımı sorar bir yemek yer ve gider.Yani yani şimdi onu göremezmiyim diye sordu sue max bir kağıda birşeyler yazıp eline tutuşturdu onu görmek istiyorsan bu adrese git dedi.Genç kadın teşekkür ederek kağıdı aldı üzerindeki adrese baktı biran yüzünde büyük bir şaşkınlık ifadesi oluştu bu adreste yazılan yer şehrin en zengin caddelerinden birinde yer almaktaydı.Bu alex kimdi ?
Hızlı adımlarla caddeden bir taksi çevirdi ve adresi söyledi bakalım biraz sonra herşey ortaya çıkacak ve alexin kim olduğunu öğrenecekti midesine bir yumruk yemiş gibi oldu ne yapıyordu bu adam onu neden görmek istesindi başına üşüşen düşünceleri kovmak istercesine kavasını salladı.Tüm cesaretini topladı ne olacaksa olacak bu adamı mutlaka görecekti kendi kendine şaşırdı neler oluyor bana böyle daha önce hiçbir erkeği bu kadar merak etmemiş ve peşine düşmemişti görelim bakalım ne olacak acaba alex onu görmek isteyecek mi o şık adresteki yerde alexin işi neydi bunlarıda yarın öğreneceğiz :)))

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com