26 Şubat 2009 Perşembe

YAĞMUR VE DÜŞÜNCELERİM



Arabayla dışarı çıktım hem kızımı okula bırakacağım hemde biraz hava almak istedim.Hava çok soğuk nefes aldıkça ağzımızdan buharlar çıkıyor.Ya yağan yağmura ne demeli ? şakır şakır yağıyor insanlar bir o yana bir bu yana koşuşturuyor.Hava karanlık,puslu,şimşekler çakıyor içime sıkıntı veriyor kabus gibi sanki hiç bitmiyecek..:) yok artık dedim kendi kendime ama şu anda böyle bir ruh haline girdim ne yapayım hissettiklerimi söylüyorum.Cadımı okuluna bıraktım hiç bekletmeden sınıflara aldılar bende gönül rahatlığı ile arabaya binip biraz dolaşmak üzere yola çıktım.Eski günlere gittim bir an için genç bir kızken yağmuru çok severdim havanın hafif kararmasını alıp battaniyeyi sıcacak kömür sobasının yanına kıvrılıp yatarken sobada yanan odunların çıtır çıtır çıkarttıkları sesler arasında uyumayı :)) İnsanlar büyüyüp olgunlaştıkça herşey değişiyor,zevklerimiz,giyim tarzımız,hoşlandıklarımız hatta hatta saç modellerimiz bile aynı zamanın ve hayatın değiştiği gibi değişmeyen ne kaldı ki? şu dünyamızda

1 yorum:

kardelen dedi ki...

değilmi değişmeyen ne kaldı ki biz bile eski biz değiliz artık sorumluluklar arttıkça haliyle değişiyor insan.istesede istemesede.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com