26 Şubat 2009 Perşembe

MUTFAĞIMIZIN VAZGEÇİLMEZLERİ BARDAKLARIMIZ

Bu kadar çok değişik bardak olduğunu bilmiyordum valla şaşırdım kaldım arkadaşlar :)) demek ki çarşıya alışverişe çıkma vakti gelmiş siz ne dersiniz:))



Ne kadar şık ve zarifler sanki kırılıvercek gibi






Çay içmek çok zevkli olurdu bu bardaklarla :)





Ben söliyecek söz bulamadım artık siz ne dersiniz?





Modern çağa bundan güzel örnek olabilir mi?





Çok sevimliler..





Wavvvv gerçekten bardak ve sürahide aşmışlar kendilerini şu orjinalliğe bakınız.





Bunlarda tam başucu komodinleri için uygun :)






AAA! hiç bukadar ilgincini görmemiştim zaman nasılda değişiyor.





Bunlarıda günlük kullanım için alayım :)





Wavvv özel geceler için ne kadar hoşmuş





Ay bunlar çok hoş tam yazın sıcağında meyve suyu içmek için idealler.





Valla bu bardaklara söliyecek söz bulamadım.





Padişahlara yakışır bardaklar :)

2 yorum:

kardelen dedi ki...

tam bir bardak delisi diyebilirim kendime böyle değişik renk renk bardak gördüm mü özellikle kupalar favorim hemen alırım öyle çok bardak olduki evde ne yapacağımı şaşırdım ama ne yapayım kimi ayakkabı alır kimi kıyafet bende bardak :) bu arada bu bardaklarıda çok sevdim özellikle yeşil yamuk olanı hiç böylesini görmemiştim...

şirinem dedi ki...

Bende görmedim görüncede çok şaşırdım valla arkadaşım :)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com