25 Şubat 2009 Çarşamba

HAYATA BAKIŞ AÇISI




Hayat bazen neden bu kadar acımasız davranıyor bazı insanlara bazılarına da hak etmediğinden fazlasını veriyor? Bu soruya fazla takılmaya başladım etrafımda gözlemlediğim o kadar çok insan var ki neye göre değerlendiriliyor acaba hak edenler kategorisinde kimler nasıl yer alıyor ? Bazen size göre beş para etmez dediğimiz insanlar en güzel yerlerde hak etmedikleri şekilde yaşarken diğer tarafta çok çalışıp üç kuruş harama el sürmeyen evini zar zor geçindiren ama ne kadar çok çalışsalar da hiçbir şeye sahip olamayan insanlar evet arkadaşlar ben kendimce cevaplar bulamadım bu sorulara yapılan haksızlıklara çözüm üretemedim ama burada sizlerle paylaşmak istedim.Hayat bu kadar zor ve acımasız olmak zorunda mı?Kimi evinde ne yiyeceğini ,giyeceğini şaşırırken diğer tarafta kuru ekmeğe razı olan üzerindekileri yıllarca giyen yinede her şeye rağmen şükreden bir grup insan elimizde sihirli bir değnek olsa da yaşam koşullarını değiştirip herkesin mutlu refah yaşadığı bir dünya yaratabilsek alınan bu maaşlarla koşullar bu kadar ağırken nasıl yaşayacak insanlar bu ay aldığınızı öteki ay alamaz haldeyken neden bunları gören yok geçenlerde haberlerde yaşlı bir teyze aldığı sigorta maaşıyla nasıl geçinmeye çalıştığını anlatırken gözlerim doldu çok şükür bizler sıcak evlerimizde akşam bir tabak yemek koyup maaşlarımızla ucu ucuna yaşayan insanlarız Allah olmayan insanlarımıza yardım etsin bu duamı hiç eksik etmiyorum.Bu işin sonu bu gidişle nereye varacak onu da bilmiyorum hayat pahallı ,işsizlik, vurdum duymazlık devam ettikçe de sonumuz hayır olsun inşallah demekten başka çare kalmıyor.Bugün biraz ağır ve sitemlerle takıldık ama her şeyin her zaman güzel ,neşeli,sevecen ve huzurlu olması dileklerimle pozitif enerjiniz hiç tükenmesin biz nerden nerelere gelmiş bir milletin evlatlarıyız elbette bununda üstesinden geleceğiz tüm sevgi ve saygılarımla güzel yüzlerinizden gülücükler eksik olmasın dostlarım
:)

3 yorum:

leydielif dedi ki...

Hayat bu kadar zor ve acımasız olmak zorunda mı... Maalesef bu hayat hep böyle olacak sanırım. Kötülerin dünyası iyilere pek yer yok gibi ama biz umudumuzu kaybetmezsek İçimizde küçük de olsa bir umut ışığı olursa O zaman tüm güçlükleri yeneriz . Dünyada yaşanılası bir yer olur o zaman belki...

ays dedi ki...

Ben daha karamsar dusnuyorum sanki,insan pozitiv dusundune pozitiv etki ediyo etrafina ve pozitiv olaylari tetikliyo bunu biliyorum ama okadar bir korku sarmiski icimi anlayamiyorum ben mi buyuyorum ve gercekleri simdi gormeye basliyorum ve dunya hep boyle zormus diye,ya da gecmis zamanlar hep daha iymis gibi geliyo ve gittikce kotulesiyo dunya,insanlar acliktan,sefaletten ,dogal afetler oluyo ve bu daha yaygin olmaya basladi gecmisten,sanki zaman her gun daha cok hizlaniyo ve insanlar daha acimasiz oluyolar birbirine karsi ve kimse kimseyi dusunmuyo,bu beni cok uzuyo,bazen kendimide suclarim ben acaba yeterince digerlerini dusunuyorum mu diye...guzel bi dunya umudunu kaybetmemeliyiz ve hergun bunun dusuncesiyle hareket etmeliyiz,ne demisler damla damla gol olur!

AskinAy dedi ki...

Allah herkesin yardimcisi olsun canim dedigin gibi kimisi öyle kimisi böyle derken hayat devam ediyor,seninde yüzündeki gülücüklerin hic eksik olmasin insallah Allahim huzurumuzu sagligimizi eksik etmesin öpüyorum seni....

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN