13 Ocak 2009 Salı

GÜNÜMÜZÜN HASTALIĞI...



Umarım güzel bir gün geçirmişinizdir. Benim için oldukça hareketli bir gündü,sabah uyandığımdan beri her şey koşuşturmayla başladı.Neler mi oldu şimdi anlatmaya başlıyacağım sizlere ama önce nasıl olduğunuzu sormam lazım ne haber nasılsınız? Çok şükür ben iyiyim daha doğrusu iyimiyim değilmiyim bilemiyorum bu aralar sağdan sağdan geliyorlar …
Çağımızın modern rahatsızlığı ya depresyon yada panikatak şuanda hangisine girdiğimi tam olarak bilemiyorum valla ama bildiğim tek şey hangisi olursa olsun fazla çekemiyeceğim kime sorsam deprosyan ilaçları alıyor bunlarsız hayatımız olmuyacak mı? Bazılarımız bağırıyor olamaz asla asla hımmmmm anlaşılan günlük yaşamamızda yerini aldı bu ilaçlar hatta yavaş yavaş onlarsız yapamaz hale geldik eh pekte haksız sayılmayız bu kadar ağır hayat şartları işsizlik ,alım gücümüzü düşürdükçe düşünmeye başlıyoruz biz düşündükçe beynimiz durmuyor nasıl olacak, nerden artacak ,hangisine öncelik versek ,okul masrafları ,sağlık giderleri, mutfak ,elektrik ,su , doğalgaz faturası ve ev kirası eklenince offfffffffffffffff offffffffffff ver birtane ondan yada bundan demeye başlıyoruz. Efkar bastı ya içim karardı valla şöyle neşeli neşeli birşeyler bulalım da konuşalım ah bu arada patronu atlamayalım dün bana ne dedi biliyormusunuz !neymiş efendim yazılarıma çok ara veriyormuşum tabi bir şey diyemedim ama içimden gerekeni söledim hehehe aman kulağına gitmesin ya arkadaşlar yazılar biraz ciddi olsunmuş bakın şu patrona çok biliyorsan gel sen yaz diyecektim ama hadi dedim büyüklük bende kalsın olmuyacam patroncum ciddi olmuyacammmmmmmmmmm aaaaaa! Zaten hayatımız yeterince ciddi ,sıkıcı ,monoton değil mi gülmek için hiç bahanemiz olmuyor bari rahat bırakında şurada azcık gülelim yada gülümseyelim ay bunları size anlatıyorum ama kendilerinin yani patronun bundan haberi yok olmasında al işte bir resim ben yazılarıma resim koymadan duramam valla içim açılıyo ya ne o dümdüz resimsiz bir yazı sözüm meclisten dışarı bu benim kendi şahsi görüşüm ama ben öyle yazılardan hoşlanmıyorum şöle güzel çiçekler, kelebekler , bebekler resimler olsa ne olur . Eyvah eyvah duymuş bizimki geliyor valla bana müsaade arkadaşlar ağız tadıyla bir yazı bile yazdırmıyorlar ama unutmayın ne olursa olsun hayatla geçin dalganızı buna kimse mani olamaz hatta hatta sen bile patroncummmmmmmmm Sizleri çok seviyorum sağlıklı ve mutlu kalın .

5 yorum:

sihirlioklava dedi ki...

güzel ve stressiz günler diliyorum...

AskinAy dedi ki...

Selam Gülüm,yazilarina aynen katiliyorum canim bunlar malesef benimde basimdan gecti hatta atlattimmi diyede soru isareti eklerim hep? gerci kimisi farkinda bile olmuyor ama bende pek ilac taraftari degilim bana bu pek suni geliyor....ayrica sirin kizimizin resmide harikaymis vallahi ayri bir güzellik katiyor sayfana,öpüyorum canim hep sevgi ve huzurlu kalman dilegiyle....

mehtap dedi ki...

sağlığın,huzurun,mutluluğun yerinde ise haline şükredip,pozitif yönden bak derim canım hayata.İyi tarafından bak olur mu?sevgiler.

mehtap dedi ki...

sağlığın,huzurun,mutluluğun yerinde ise haline şükredip,pozitif yönden bak derim canım hayata.İyi tarafından bak olur mu?sevgiler.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

merhaba aysed,mim konusu yazıyormusun bilmiyorum ama senide mimledim....:)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN