14 Ocak 2009 Çarşamba

BİR GÜNÜN HİKAYESİ …


Günaydın anne günaydın baba
--Günaydın kızım
--Günaydın cadım

Güne bu sözlerle başlıyoruz arkasından bir lavoba koşuşturması el yüz yıkamaca ayyy su çok soğukmuş anneeeeee eh be güzel kızım sıcak tarafını açsana tabiî ki soğuk olacak ama anne yaa söyliyelim de ısıtarak dağıtsınlar suyu bak çocuklar sabah kalkınca üşümeden yıkasınlar yüzlerini :)) eh burada gülmeden geçemezdik tabiî ki olur kızımmmm söyleriz.
Çocuk aklı işte suları ısıtacakmışız aslında kendince başkalarını düşünmesi de çok güzel bir şey bu kargaşadan sonra nihayet herkes sofrada mis gibi demlenmiş çaylarımızı koyduk ve güle oynaya kahvaltımızı yapıyoruz.
Kahvaltı faslımız bitince cadım çantasını kontrol ediyor ilkokul beşinci sınıf öğrencisi kızımla gurur duyuyorum derslerinde çok başarılı arkadaşları ve öğretmeni tarafından sevilen ve beğenilen örnek bir öğrenci apartmanda da komşularımız çok seviyor saygılı dürüst ve sevecen bir çocuk kendinden önce başkalarını düşünen merhametli paylaşmayı seven akıllı olgun bir küçük cadı eşyalarının kıymetini bilir küçükken bile aldığımız bebekleri hala ilk günkü gibi saklar yalan söylemeyi sevmez bizde ona ne olursa olsun ceza bile alacak olsa asla doğrudan vazgeçmemesini öğretiyoruz.Elimizen geldiğince bizde anne baba olarak düzgün, dürüst, her şeye güzel bakmaya çalışan birer örnek olmaya çalışıyoruz .En büyük sıkıntısı tek çocuk olmak eskiden anne bana kardeş alın migrosta satılıyor ama erkek olsun gece olunca da geri verelim derdi J erkek istemesinin sebebi de farklı cins olunca onun odası ayrı olacak ve kendi odası dağılmıyacaktı düzenli bir çocuk olunca yayıntıya tahammül edemiyor.(Kime çekmişse) neyse konumuza dönelim çanta toparlandıktan o günkü beslenmesini de çantasına yerleştirdikten sonra işliyecekleri konulara bakar.Vakti kalırsa bilgisayarda T.T.net vitamine takılır ama eğer sınav varsa yandık o zaman hepimizi strese sokar kitaplarındaki konu yetmez yaprak testler başka kaynak kitaplardaki testler onlarda kesmezse anneeeeee bana soru hazırlasana sınavla ilgili diye başlar sorumluluğunun fazlası ile bilincinde işte böyle okul saatinde önce çıkıyoruz arabamızla önce babamızı bırakıyoruz iş yerine sonrada okula gelip zilin çalmasını bekliyoruz .Cadımı da okula bırakınca bendeniz şirine hanımda eve koşuyor ev işi yemek sonrada otur bakalım bilgisayar başına patron beye yapmak istediklerini anlat çok sevgili blog arkadaşlarıma ziyaret derken cadıyı alma saati geliyor almaya babamız gidiyor işten dönmüş olduğu için bende anca akşam sofrası hazırlıklarına girişiyorum bu arada cadım hafta sonları da gitar ,özel tiyatro ve modern dans kurslarına katılıyor işte böyle arkadaşlar hayatımızdan kısa bir kesit tabiî ki her gün bu şekilde geçmiyor arada neler oluyor neler onları da zamanı geldikçe benden sıkılmadığınız sürece sizlere anlatmaya çalışacağım tüm kalbimle Allah evlatlarımızı bize bağışlasın acılarını göstermesin gül yüzleri solmasın diyorum sevgiyle kalınız
.

6 yorum:

mehtap dedi ki...

Ayyy!canım okurken beni bir hayli koşturdun.Dur bi soluk alayım hele.heeh!şimdi yorumuma geliyorum.Kızını çok takdir ettim.Allah sağlıklı,hayırlı ömürler versin.Başarılarının devamını diliyorum.bayağı bir koşuşturmaca geçiyor hayat değil mi?allah hepimize kolaylıklar versin.sevgiler.

AskinAy dedi ki...

Selam Canim, Allah kizini sana bagislasin basarisindan ötürüde tebrik eder Allah nazarlardan korusun diyorum,Masallah kendisi cok tatli,..öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum canim,sevgiyle kalin....

nernin dedi ki...

sevgili serpil ne amaçla yorum yaptığınızı anlamadık ve bence hiçte gayleye alınacak birşey sölemediğiniz göz önünde bizler bloglarımızı kendimizi ailemizi tanıtmak ve sevdiklerimizle paylaşmak amacıyla kuruyoruz bu şekilde bir yorumu asıl ben kınıyorum bence buraya aynı benim gibi adsız girip yada takma isimlerle istenildiği gibi yorum bırakmanıza izin verdikleri için blog sahiplerinin ne kadar iyi niyetle bu işi yaptığını düşünüyorum Allah bağışlasın arkadaşım kızınıza sağlıklı uzun ömürler sizlerede mutlu yaşantılar dilerim .Bu şekilde anlamsız yazı bırakanların niyetlerini anlamkta çok zor anca gülerim :)))

şekerkız dedi ki...

bence siteniz çok güzel herkese hitab ediyor ve o küçük kız çok güzel poz vermiş.

şekerkız dedi ki...

ayrıca hikayeler ve yazılar müthiş.kim yazdıysa devam.

sedo dedi ki...

bence eleştirler haksız şirinem onlar tam blogun ne olduğunu bilmeyen kişiler tarafından yapılmış siz moralinizi bozmayın aynen devam zevkle takip ediyoruz sayfanızı başarılar

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN