20 Ekim 2010 Çarşamba

TANRIDAN İSTEMEK..


Tanrıdan gururumu yok etmesini istedim.
Tanrı " Hayır dedi.Gurur benim yok edebileceğim bir şey değil, Senin bırakabileceğin birşeydir."
*Tanrıdan sakat çocuğumu iyileştirmesini istedim.
Tanrı " Hayır, dedi Onun ruhu sağlam, vücut o kadar önemli değil, O geçici bir şeydir."
Tanrıdan Bana sabır vermesini istedim.
Tanrı " Hayır, dedi Sabır büyük acılar çekilerek öğrenilebilecek bir şeydir. Sabır verilmez, hakedilir."
Tanrıdan Beni mutlu etmesini istedim.
Tanrı, " Hayır, dedi Ben sadece nimetlerimi sunarım, Mutlu olmak sana bağlı.." Tanrıdan Beni çektiğim acılardan kurtarmasını istedim.
Tanrı " Hayır, dedi Çektiğin acılar günlük kaygılarının önemsizliğini anlamanı, onlardan uzaklaşmanı ve bana daha çok yaklaşmanı sağlar.
*Tanrıdan Ruhumu olgunlaştırmasını istedim.
Tanrı " Hayır, dedi Kendi kendine olgunlaşmalısın, ama meyvelerini alman için yardım edeceğimden emin olabilirsin.
*Tanrıdan Hayatı sevmemi sağlayacak her şeyi istedim.
Tanrı, " Hayır, dedi Ben sana hayatı vereceğim. Böylece hayata dair her şeye ancak sen sahip olabilirsin."
Tanrıdan,Tanrıya duyduğum sevgiyi, başkalarına da duyabilmeyi istedim.
Tanrı söyle dedi:" Ohhh! Nihayet doğru bir şey istedin.'Ruhu olgunlaşmamış bir kul Tanrıya hep " 'bana... ver " ile biten dualar eder.Olgunlaşmış bir ruh ise "' Vermemi sağla " diye bitirir dualarını...

****Steve Goodier'in 'Bir Dakika Hayatinizi Değiştirebilir' adlı kitabındanalındı.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com