4 Mayıs 2010 Salı

KRİSTOF KOLOMB EVLİ OLSAYDI?



Kristof KOLOMB evli olsaydı belki de Amerika kıtası hiç birzaman keşf edilmeyecekti. Çünkü o meşhur ve macera dolu seyahatınplanlarını yapmak yerine karısının, ona yönelteceği sorularıncevaplarını vermeye çalışacaktı. Peki Kristof KOLOMB 'un karısı ona nesorabilirdi : 1. Bölüm soruları : Nereye gidiyorsun? Kiminle gidiyorsun? Niçin gidiyorsun? Nasıl gidiyorsun? Keşif için gidiyorum. Neyin keşfine gidiyorsun? Niye bir tek sen gidiyorsun? 2. Bölüm soruları : 3. Sen dönene kadar ben ne yapacağım? Ben de seninle gelebilir miyim? Senin kürekçilerin var mı? Personel listeni bana göstersene! Peki ne zaman dönüyorsun? Doğru söyle niçin gidiyorsun? 3. Bölüm soruları: Sen bu seyahatı bensiz planladın değil mi? Bana cevap versene? Bu seyahattan amacın ne? Yoksa biriyle mi kaçıyorsun? Senden nasıl haber alacağım? Senin orada neler çevirdiğin ne malum? Gemide kadın da var mı demiştin? 4. Bölüm soruları : Ben hala neyin keşfin olduğunu anlayamadım? Senden başka keşif yapacak yok mu ? Sen zaten her zaman böyle yapıyorsun! Sen kendini bana karşı ön plana çıkartıyorsun! Ben anlamıyorum keşf edilececek başka bir şey daha kaldı mı ki? Benim kırık kalbimi niye keşf etmıyorsun? (*** Bu maddeye yıldızveriyorumJ) 5. Bölüm soruları : Onu bunu bilmem ben de seninle geleceğim! Yalnız annemler seyahattan dönene kadar bir ay beklemen lazım! Neden? Çünkü onların da gelmelerini istiyorum! Annemler bugüne kadar hiçbir yeri keşf etmediler! Olmaz! Kapat çeneni, sen bir damat olarak bunu yapmak zorundasın! Sen gemide kadın da var demiştin. Değil mi?

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com