9 Kasım 2009 Pazartesi

YENİ İTİRAFLARA DEVAMMM




Un meraki
Komsumuzun kizi ilk firinciya kacti. Geri geldi, 5 ay sonra un fabrikasinin sahibine kacti.
Bunlara annesinin yorumu; "Ben bu gizi una doyuramadim!"



Sutun faydalari
Sabah erken okula gidecek oglumu uyandirmadan once, kalkar kalkmaz icsin diye hazirladigim sutun bardak ebadini o kadar abartmisim ki, henuz uyanmaya calisan, tek gozu acik oglumdan gelen cumle:
"Inegin kendisini getirseydin bari."



Emniyet kemeri
Nisantasi-Kadikoy dolmusu icin bekliyoruz. Bir taksi geliyor dolmus yerine. On koltuga oturan kadin her normal insan gibi emniyet kemerini takiyor. Ancak sofor amcamiz emniyet kemerinin iyice ortaya cikardigi dekolteye bakmaktan yola bakamadigi icin bir muddet dusunuyor ve icini cekerek kadina sesleniyor. "Abla, cikar emniyet kemerini, boylesi daha emniyetli hepimiz icin."



Kayip araniyor
Cok sevdigimiz dedemi kalp krizi sonucu kaybettik. Sevilen bir esnaf olmasi sebebiyle cenazesine oldukca buyuk bir kalabalik katildi. Biz taziyeleri kabul ederken uzun suredir gormedigim bir arkadasim beni gordu ve geldi. "Bu kalabalik da ne boyle?" diye sorunca gayet normal bir sekilde "Dedemi kaybettik." dedim.
Cevabi beni o an bile krize sokmaya yetti: "Bu kadar insan hala bulamadiniz mi?"
alıntıdır

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Süperdi herzamanki gibi:)))

Maya dedi ki...

hahahaah okurken gülmekten kırıldım hele ben bu kızı una doyuramadım süperdi :)))

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com