9 Kasım 2009 Pazartesi

YALANLARDA AMMA ÇOKMUŞŞŞ....



Mektup gelmedi mi? Ama ben kendi elimle postaya attim...
+ Belki biraz sikti ama hic merak etmeyin kullandikca acilir...
+ Kitaplarima bir daha bakayim ama kitabi sana verdigimden eminim...
+ Onun icin biseyler yapmayi cok isterdim... Ama malesef... Elimden bisey gelmez...
+ Sensizlik canima tak etti...
+ Ben hic yalan soylemem
+ Aksam elektrikler kesildi, dersimi yapamadim...
+ Bunun garantisi biziz abi...
+ Telefon sehirlerarasina kapali
+ Ben zaten boyle olacagini biliyordum...
+ Bi kereden bisey olmaz.
+ Biz sadece arkadasiz.
+ Kuran carpsin bu son sigaram
+ Son biletler bunlar
+ Hic acitmayacak.
+ Daha once hic kimseyi boylesine sevmemistim.
+ Sizin mutlulugunuz bizim mutlulugumuz...
+ Sayisaldan para ciksa, once kimsesiz cocuklara sonra da yaslilara bagislarim...
+ Haaa bi de okul yaptiririm...
+ Abi kizi gorucen bi icim su...

alıntıdır

1 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

:))) vala sonu gelmez bunların demedi deme

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com