10 Kasım 2009 Salı

SON İTİRAFLARRR :))



Giyim kusam
Lacivert ceketi, gri pantolonu, kahverengi ayakkabisi ve siyah kemerini bir arada giyen babama annemin yorumu:
"Toplama bilgisayar gibi olmussun!"



Cadaloz kaynana
Is arkadasimin dugunundeyiz. Nikah kiyiliyor, imzalar atiliyor, gelin ve damadi tebrik etmek icin ayaga kalkildiginda elektrikler kesiliyor. Biz hep beraber "Aaaa!" diye tepki gosterirken, arkadasimin annesi oldukca yuksek sesle dusuncesini dile getiriyor. "Oglumun daha ilk dakikadan hayati karardi."



Direksiyon egitimi
Sene 1993. Sevgilime (su an karim olur kendileri) araba kullanmayi ogretiyorum. Izmir'in o zamanki halini bilenler bilir. Uckuyular-Narlidere yolu simdiki gibi degil. Sakin... Stres olmasin, panik yapmasin diye cok karismamaya calisiyorum. Ayrica cok sakin bir ses tonuyla konusuyorum. Direge 3 santim farkla geciyor benim guzel sevgilim. "Direge cok yakin gectin hayatim." diyorum.
Cevap "Hangi direge?"

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com