10 Kasım 2009 Salı

KARPUZ KURABİYE


MALZEMELER:1 Kahve fincanı dolusu mısır nişastası,1 yumurta,1 su bardağı pudra şekeri,kırmızı ve yeşil gıda boyası,100 gr yumuşak margarın,1 kabartma tozu,1 paket damla çukulata,2 su bardağı un.




YAPILIŞI:Bütün malzemeyi bir kabın içine alıp güzelce yoğurun.Hamurun 3/4kırmızı boya kalanını yeşil boya ile güzelce karıştırın.Kırmızı hamuru merdane şekline getir,yeşil hamuru elinle güzelce aç (oklava ile olacak ama hamur yapıştığı için ben elimle açtım.)ve kırmızı hamurun üzerine güzelce sar.Buzdolabında 30 dk bekletin ve sonra yağlı kağıt koyduğunuz fırın tepsisine yarım ay şeklinde kesip yerleştirin üzerlerine damla çukulatayı çekirdeği görüntüsünü verecek şekilde koyun ve 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dk pişirin afiyet olsun :)



6 yorum:

Unknown dedi ki...

ben yeşil gıda boyası bulamadım bir türlü.sen nereden aldın acaba.

şirinem dedi ki...

canım ben İzmirde oturuyorum burada kemeraltında ahtarlarda var.

Maya dedi ki...

Oww süper görünüyorlar bayıldım resmen bayıldımmmm :) bu arada sürpriz mimlendinn :)) kolay gelsin :)
http://www.bloxoo.com/BloxooFrame.aspx?blogid=22456&blogUrl=www.ketumdoganlar.blogspot.com

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Lulu için bunu yapacagım mutlaka ..Tşk ler...

LEZİZCE dedi ki...

bu tarif yapacaklarım arasına girdi canım benim minişler bayılacak buna.

LEZİZCE dedi ki...

bu tarif yapacaklarım arasına girdi canım benim minişler bayılacak buna.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com