11 Kasım 2009 Çarşamba

FIRINDA PIRASA


MALZEMELER:1 Kg pırasa,3 yumurta,1 su bardağı kaşar rendesi,1 çorba kaşığı z.yağ,2 yemek kaşığı un, 1 su bardağı galeta yada çekilmiş ekmek içi,tuz,karabiber.
YAPILIŞI:Pırasaları ayıklayıp güzelce yıkayınız, tuzlu suda haşlayın.Haşlanan pırasayı rondodan geçiriniz. ( ben geçirmeden yaptım)Borcamınızı güzelce yağalayınız dibine ekmek içi yada galetanızı serpin kabın içinde pırasa ve diğer tüm malzemeyi karıştırın güzelce galeta ununuz hariç.Bu karışımı borcama yayınız üzerine tekrar galeta unu serpip 200 derece ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişiriniz afiyet olsun .Pırasa sevmeyenler için farklı ve böreğimsi bir lezzet :)



3 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Kim bilir nasılsa nefis bir tadı vardır. Eşim ve kızım ne kadar pırasa yemeselerde ben evde kendim için yapıyorum. Tarifi aldım bunuda mutlaka denemek istiyorum.

Maya dedi ki...

Oww ben bayılırım pırasaya bunu kesinlikle ama kesinlikle deneyeceğim çok güzel bir tarif tşk ederim ellerine sağlık :)

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

hımm, değişik olmuş, pırasayı çok severim.Kayınvalidem yapar bu şekilde ama mısır unuyla, o da çok güzel oluyor...ellerine sağlık canım...

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com