12 Ekim 2009 Pazartesi

Sevmek Yetmez Mi?



Yıllar sonra bir kalemde,
Beni böyle silemezsin
Benim sana sevdam varken,
Hiçbir yere gidemezsin

Can dedim, yar dedim, sevdim yetmez mi?
Vefasız yüreğin kıymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Boş yere harcadın senelerimi
Canımdın, kanımdın bunlar yetmez mi?
Vefasız yüreğin kıymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Boş yere harcadın senelerimi

Bize aşkı öğretenler,
Önce insan ol dediler
Sevilip de seviyorsan,
Şükretmeyi bil dediler

Can dedim, yar dedim, sevdim yetmez mi?
Vefasız yüreğin kıymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Boş yere harcadın senelerimi
Canımdın, kanımdın bunlar yetmez mi?
Vefasız yüreğin kıymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Boş yere harcadın senelerimi
CENGİZ KURTOĞLU

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com