15 Ekim 2009 Perşembe

İÇİMDEN GELENLER...



Merhabalar sevgili arkadaşlarım, bugün sayfamız aşkla sevgiyle doldu :))ne güzel hayatımızın vazgeçilmez güzel duyguları sevmek ,sevilmek ,mutlu olmak hayata hep güzel bakabilmek bunu yaşam tarzı olarak benimsemek harika olurdu değil mi?
Keşke herzaman herşey hep yolunda olsa istenildiği gibi gitse arada çıkan pürüzler sağlıklı bir şekilde çözülse ayyy pekte iyimser oldum bugün herşeye pozitif bakmak istiyorum hayatımızda birşeyleri değiştirmek istiyorsak bunun elimizde olduğunu anca bizim gayret ve cesaretimizle olacağını bilmek hem güzel hemde çok zor. Hayat bu inişler çıkışlar olmadan olmuyor.Bugün nerden çıktı bunlar diyenlerinizi duyar gibiyim ne yapayım sabah sabah içimden geldi işte, hava güzel sağlıklıyız herhangi büyük bir sorunumuz yok Allahtan daha ne isteriz değil mi?Mutlu olmak herşeyi güzel görmek elimizde ama bazen istemediğimiz bizi yaşamaya küstürecek olaylarlada karşılaşıyoruz.Üzülüp hayattan vazgeçtiğimiz anlarda oluyor sonra düşününce önemli olanın can sağlığımız olduğunu anlıyorum.Herşey bir şekilde yoluna giriyor zaman içinde sabretmek ve beklemek gerektiğini biliyorum.Bu süreç içinde olayların gelişmesini durdurmak yada hızlandırmak elimizde olsa keşke özellikle şu dönemlerde herkesin maddi ve manevi sıkıntıları olduğunu görmek ama basitte olsa çözümler bulamamak çok acı geliyor.Sadece hepsinin düzenle yoluna girmesini birde bu sorunların çözülmesi için zamanın olmasını istemekten başka birşey gelmiyor elimden ammada çok konuştum çenem düştü bugün ;)tek birşeyi kural edindim kendime dürüst olmak yalan söylememek ve herkesi ne olursa olsun ,beni ne kadar üzsede kırsada herşeye rağmen çok sevmeeeekkkk hepsi bu kadar hatalı birşeyler söylediysek af olaaaa daima gülen yüzleriniz solmasın yaşam sizlere sevgiler sağlık ve kucak dolusu mutluluklar getirsin....

1 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım senin kalbinin güzelliği ve dürüstlüğü apaçık ortada... Değer verdiğin ve Sevdiklerinle ömür boyunca mutluluğu paylaşmanı dilerim. Senin de yüzün hep gülsün şirinem:)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com