21 Ekim 2009 Çarşamba

GÜLMEYE DEVAM EDECEĞİZ BUGÜNDE...




Aile dostlarimizla beraber gittigimiz sinemada, verilen 15 dakikalik arada kalabaliga yakalanmamak ve sigarasini icmek icin hizlica karisinin elini tutarak disari cikan, arkasini dondugunde elini tutugu kisinin karisi degil de baska bir kadin oldugunu gorunce "Eyvah s...tik." diyen, bu lafa karsilik elini tuttugu kadindan "Dur daha s..madik kocam gelsin beraber s..ariz." cevabini alan benim sevgili ortagimdir. Savunmasi da hazir beyfendinin "E karanlikti ama!"



Kocama ''Kocacigim, diyelim ki doktorsun ve diyelim ki estetikcisin, neremi kesip duzeltmek istersin?'' diye sordum. ''Dilini.'' dedi. Uc gundur susuyorum; ne olur, ne olmaz...


Pek cok memleket gezdim ama hicbir yerde Malatya'daki pratik duzeni goremedim. Kiz Meslek Lisesi, yaninda Erkek Meslek Lisesi, yaninda Evlendirme Dairesi


Babama bilgisayar ve internet kullanmayi ogrettigim ilk gunler... "Baba bak bu mouse, yani fare." diyorum, nasil kullanildigini gosteriyorum. Birkac gun sonra babam beni cagiriyor. "Kizim gel bak, bu kurbaga calismiyor!"


alıntıdır

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com