20 Ağustos 2009 Perşembe

HALA EN ŞANSIZ ADAMIN SEN OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUN?



'Lanet olsun, bu hayattan nefret ediyorum, kötü olan her şey beni bulmak zorunda değil mi? Artık yaşamak istemiyorum' diyerek yaşadığı binanın çatısından atladı…

Dinleyelim…

10. katta çok iyi bilinen çiftin birbirlerini dövdüğünü gördüm…

9. katta sert ve duygusuz bilinen Peter'in ağladığını gördüm…

8. katta 'Ahh Mei!!!, nişanlını en iyi arkadaşınla yakaladın!'

7. katta Dan her gün antidepresan içiyor…

6. katta işsiz Heng her gün 7 gazetenin iş ilanını okuyor…

5. katta pek muhterem ve sayılan Mr. Wang karısının iç çamaşırlarını deniyor…

4. katta Rose yine erkek arkadaşıyla kavga ediyor…

3. katta yaşlı amca her gün birinin kendisini ziyaret edeceğini umuyor…

2. katta Lily hala 1 yıl önce kaybettiği kocasının resmine bakıp dalıp duruyor…

Atlamadan önce en şanssız insanın ben olduğumu düşünüyordum.

Şimdi fark ettim ki, herkesin problemi, herkesin sıkıntısı var.

Bütün bunları gördükten sonra gerçekte benim o kadar kötü olmadığımı anladım.

Gördüğüm tüm bu insanlar şimdi bana bakıyorlar…

Sanırım beni gördükten sonra, durumlarının o kadar da kötü olmadığını hissedecekler!

Şimdi söyle bakalım?

HALA EN ŞANSSIZ İNSANIN SEN OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUN?

ALINTIDIR

2 yorum:

Biranne.com dedi ki...

Sevgili şirinem,
Paylaştığın için sağ olasın. Zaman zaman hepimizin takıldığı bir durum, gerçekten. Oysa durup bir kez baksak çevremize ve görebilsek... Kuşkusuz yaşamımızdaki yapıcılıkları ve olumlu şeyleri ayrımsayacağız.
Sevgiyle kal.

şirinem dedi ki...

Çok haklısın arkadaşım ama arada düştüğümüz bu bunaltıcı sıkıntılı günleri sadece biz yaşıyormuşuz en kötü durumda olan bizmişiz gibi geliyor insana anca birşeyleri okuyup görünce bizden zorda olanlarda varmış diyebiliyoruz sevgilerimle

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com