27 Ağustos 2009 Perşembe

AMAÇ AZDA OLSA GÜLÜMSETMEK :))))



Yaramazliginin tavan yaptigi noktada dort yasindaki azman yegenim oda cezasi aliyor... Buyuk bir ofkeyle odasina gidiyor. Uzunca bir zaman sesi
cikmyor, uyudugunu dusunup sohbete dalmisken sesleniyor ''Gardiyaaannn, sutumun saati geldi. Sicak olsun, kakao da koy icineee... ''

Hastanenin "Tibbi Atik" bolumunde gorevli; turuncu tulumlu, sirtinda kocaman tibbi atik yazan ve oldukca cirkin olan yasli adama asansor beklerken: "Ayyy tipe bak valla tam bir tibbi atik." diyerek laf atan yapay zekali kisi benim ablam olur. Bunun uzerine ablamin sisman oldugunu gorup, "Yuk asansoru obur tarafta, burada bosuna bekleme." diyerek cevap veren eli opulesice kisilik ise tibbi atiktir.

4 yasindaki prensese tehlike atlatildiktan sonra oyuncagin arkasindan cikardigi minik pili niye yuttugunu soruyoruz. "Cok yoruldum, beni calistirsin diye yuttum." diyor.

Ailece amcamlara bayram ziyaretine gittik. Konu yastan acildi. Yengem de gecen hafta kirk yasini doldurdugunu soyledi. Amcamin beni krize sokan
bomba onerisini aynen aktariyorum. "Hanim, seni bozdursak da iki yirmilik yapsak nasil olur?"

ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com