15 Mayıs 2009 Cuma

HAYAL MİMİ :))

Sevgili tatlı Pıtırcık bizi çok güzel bir mimle mimlemiş:))ahhhh ahhh ne hayaller kurarım ben şinci eh bunlar olur mu? olmazmı bilemem ama adı üzerinde hayal işte ama herşeyden önce sağlık ,huzur ve mutluluk olsun canım kızıma uzun ömürler gelsin buda yeter :) buyrun bakalım şimdi benim hayallerime...





Dünyada herşey sevgiyle güzellikle olsun isterdim.En önemli hayallerimden biri budur.Herkes birbirine güzel baksa :))



Kimsenin olmadığı bir yolda böylesine güzel bir arabayla bassam gaza :))



Böylesine hoş manzaralı bir yerde çok şık bir evim olsun oy oy oy inşallahhhh



Maldiv adalarında huzurlu sakin ve çok güzel bir tatil :))))

MEHBUP
REALWEST

3 yorum:

Kumsal dedi ki...

Dilerim hayal olmaktan çıkar
gereçeğe yol alır
sondaki resime bayıldım
o kız ben olmak isterdim:)
ahh nerde

Unknown dedi ki...

Her biri hayal olmayacak kadar güzel dilekler, bütün insanların kalbi güzeldir ancak bunu yansıtamamak günümüzün hastalığı olmuş inşallah herkes bu gerçeğe layık bir hayat bulur.

mehbup dedi ki...

Hayallerin çok güzel,herkesin isteyebileceği güzel hayaller..Sevgi ve sağlıcakla kal..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com