15 Nisan 2009 Çarşamba

SEVGİ SÖZLERİ

Kim böyle güzel sözler duymak istemez kiiii :)))

Gün aşırı özlemek güzel,
Seni anımsayıp gülümsemek güzel,
Seni senle yaşamak bambaşka bir güzel
* * * *
SENİ SEVİYORUM...
Seni yanımda hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp,
Onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı,
O güzellikleri o sıcaklığı, o ışığı koymayı başardığın için aşkım...
* * * *
Seni bir goncayken sevdim, şimdi gül oldun.
Seni bir yağmur damlasıyken sevdim şimdi göl oldun.
Ben mi? Ben bu çöldeyim şimdi,
Sende serabım hiç dokunamadığım
* * * *
Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak.
Ölsem ruhum daima seninle kalacak.
Kapanırsa gözlerim hayata,
İnan ki son sözüm
SENİ SEVİYORUM olacak

sevgidunyam.com

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Gracias por tu visita, besos y cariños

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com