21 Nisan 2009 Salı

23 NİSAN YAKLAŞIRKEN BİZDE Kİ HEYECAN



23 Nisan'a şurada bugünü saymazsak eğer 1 gün kaldı herzaman ki gibi kızımda bende çok heyecanlıyız.Hadi cadımın bayramı ,ikinci sınav notlarının hepsi peki onun için çok mutlu ve seviniyor ya ben bana ne oluyor.Bilmiyorum ama milli olsun dini olsun tüm bayramlarda içimde bir heyecan oluyor, hani derler ya tüylerim diken diken oluyor marşımız okunurken ,şiirlerde ve söylenen anlamlı şarkılar da cadımda bana çekmiş sanırım :)) annesinin kızı hele birde bando takımında görmeye değer giyinip hazırlanması gururla bando çalması ALLAH tüm çocuklarımızın yüzünü güldürsün hepsi mutlu olsun isterim, bunada kendimce elimden geldiği kadarıyla gayret ediyorum.Bizler üzülsekte aç kalsakta sorun değil ama alamadığı birşey için üzülen , açlıktan ağlayan bir çocuk inanın beni kahrediyor.Duyduğum üzüntünün haddi hesabı olmuyor.Çocukları seviyorum genç bir kızken hep 2 yada 3 çocuğumun olmasını isterdim on sene gibi uzun bir zaman bunu hiç tadamadım ama çok şükür ki Allahım kızımı bana verdi :))) cadıma sahip olmak demek tüm dünyalara sahip olmak demektir benim için ,herkes evladını çok sever değer verir ALLAH evlatlarımızın acılarını göstermesin bizlerin ömrünü onlara versin sağlıkla neşeyle huzurla büyüsünler inşallah bugün biraz duygusallaştık :))) arada oluyor böyle , artık idare ediniz sevgili arkadaşlarım daha nice sağlıklı 23 Nisanlara inşallah

1 yorum:

gözlük dedi ki...

23 nisan'ı çocuklarla yaşamak pek güzel.
Yaşasın 23 nisan!

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com