31 Mart 2009 Salı

UMUDA GÜZELLİKLERE MERHABA



Güzel birgüne İzmir uyandı.Hava sanki yaz ılık ve parlak insanın içine mutluluk ,huzur ve sevinç doluyor.Saatlerden dolayı bugünlerde erken uyanamaz oldum ,alışamadım henüz :) kısa bir zaman sonra yoluna girer herşey eminim insanoğlunun alışamıyacağı hiçbirşey yok bu dünya üzerinde, bizi okuyan blogumuzu ekleyen yorum bırakan tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Belki eskisi kadar sık sizleri ziyaret edemiyorum ama inanın ki her fırsatta bloglara dalıp yorum yazmak en sevdiğim işlerden biridir.Bazen zamanım yetişmiyor ,o anda bir işim çıkıyor ve yazdığım yorumlar yada mesajlar yarım kalıyor ama sakın sizleri ayırdığımı yada unuttuğumu sanmayın bu beni çok üzer herkesin yanımızda yeri ayrıdır arkadaşlar.İşim bittiğinde kaldığım işe geri dönüyorum ,kırılan yada üzülen arkadaşlarım bunu kişisel birşey olarak algılamasın lütfen burada olmak sizlerle sevdiğim ,kızdığım, hoşlanmadığım herşeyi paylaşmak benim için çok önemli hepinizi çok seviyorum iyiki varsınız dertlerimizi, sorunlarımızı ,sevinçlerimizi ,sanal arkadaşlık ve dostluklarımızı paylaştığımız bu pencerem herzaman herkese açıktır.Bana bu imkanı ve güzelliği sağlayan gökkuşağı arkadaşıma huzurlarınızda tekrar teşekkür etmek isterim benim için dostluğun kardeşliğin arkadaşlığın en güzel örneğidir kendisi, tüm sevgi ve saygılarımla bugün kendinize iyi davranın ve eğlenmeye günün tadını çıkarmaya bakın sevgili arkadaşlarımm :)))))

2 yorum:

Zeugma dedi ki...

Canım benim,
Ne kadar nazik ve düşüncelisin..

bu anlattıkların zaten hepimizin başına geliyor.
Hayata yetişmek isterken bir tarafları eksik kalıyor bir şeylerin..
Bu bazen blogları gezip yorum yazmak da olabiliyor.
Çok istediğim halde zamanım benim de yetmiyor.
Takip listen de kabarıksa insan tedirgin oluyor böyle..
Umarım herkes bizim gibi düşünüyordur ve anlayışla karşılar..
Bu yazı için teşekkürler şirinem.
Hislerime tercüman oldun gerçekten.
Öpüyorum seni....

şirinem dedi ki...

rica ederim canım evet takip listemizde artıyor arkadaşlarımızda o yüzden gecikmeler olabiliyor ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com