28 Mart 2009 Cumartesi

PES YANİ DEMEKTEN BAŞKA NE DİYEBİLİRİM Kİİİİ ? *


Şaştım kaldım ben bu işe çiçekler mi ,yoksa civcivler mi daha güzel? yada aralarında ne fark kalmış demekten başka çare bulamadım evet çiçekler çok hoş ve güzel yani bu kadar renkli olmaları harika ama ya şu zavallı civcivler onların haline acıdım bu kadar renklere bulanmış olmaları acaba ne kadar sağlıklı insan bakınca çok şeker gözüküyorlar ve alınma şansları daha çok gibi sadece şunu söyliyebilirim anca bir yada iki gün yaşıyorlar kızım çok beğendiği istediği için dayanamayıp aldık eve sonrası malum sanırım boya hayvanlara zarar veriyor.Doğanın işine bu derece karışmak ne kadar doğrudur arkadaşlar bunu bilemiyorum görünce dayanamadım sizlerle paylaşmak istedim hayvanları seven biri olarak bunu yazma ihtiyacı hissettim yazık bu civcivlere zaten onlar kendi doğal renkleriylede çok şekerler :))))

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN