2 Mart 2009 Pazartesi

ISPANAKLI SODALI BÖREK





MALZEMELER: 1 Kg ıspanak,yarım kilo tulum loru, 1 kg yufka,1 yumurta,1 şişe içme sodası.tuz,karabiber

YAPILIŞI:Fırın tepsisini güzelce yağladıktan sonra yufkanın birini en alta yerleştirin.Başka bir tabakta 1 yumurtanın beyazını ve 1 şişe sodayı beraberce çırpın ,ıspanakları güzelce ayıklayıp yıkadıktan sonra ince ince doğrayın ,tepsiye serdiğiniz yufkanın üzerine bu sodalı karışımdan sürün sonra diğer bir yufkayı parçalıyarak bu yufkanın tamamını kaplıyacak şekilde serin üçüncü kat yufkayı bu şekilde hazırladıktan sonra aralarına sodalı karışımı sürmeyi unutmayınız 3. kat yufkanın üzerine ıspanakla beraber lorunuzu koyunuz arzunuza göre baharatlarınızı ekleyin.kalan yufkalarıda ıspanakların üzerine aralarına sodalı karışımı sürerek ve parçalayarak koyunuz en üzerine kalan yumurta sarısını ve sodalı karışımı sürün dilimlere ayırarak 170 derecede önceden ısıtılmış fırına sürün üzeri ve altı kızarıncaya kadar pişirin sonra mı? sonrada afiyetle yiyin arkadaşlar:)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ..

Hemen iade_i ziyaret yaptım bak ..var mı benim gibi hızlısı?:))

Ispanaklı böreği ben de çok severim ama eşim sevmiyor pek yapamıyorum bu yüzden..

Ellerine sağlık..

Blogunuzu da çok başarılı buldum..
SEVGİLER..

AskinAy dedi ki...

ellerine saglik gülüm bayilirim ispanagada hertürlü böregede afiyetler olsun sizlere..

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com