6 Mart 2009 Cuma

HAYIRLII CUMALARRRRR DOSTLARIMMM




Günaydın hayırlı cumalar arkadaşlar.Yine haftasonu geldi umarım güzel ve sağlıklı bir hafta geçirmişsinizdir.Bugün erken kalktım biraz temizlik yapmam lazım malum haftasonuna herşeyi yetiştiremiyorum cadımın kursları yada Urlaya ziyaretimiz oluyor zaten bu haftada gidersek sonra uzun bir zaman gidemiyecez kızımın sınıfları başlıyor offf offf stresli günlere merhaba :)) çok çalışıp başaracağını biliyorum ama elinde olmadan strese girmesi onunla beraber bizimde girmemizi sağlıyor bu sıkıntılı günlere ,bugün fazla oyalanmamam lazım seladan önce herşey bitsin istiyorum daha pazara gideceğim hani derler ya üç ayın çarşambası bir günde diye işte benim cuma günlerim öyle oluyor:))) ne yapalım kendime ve blogada zaman ayırmam için planlı kullanmam gerekiyor zamanımı havada kapalı yağmur yağacak cam silmekten kurtuldum bu hafta oleyyyyyyy bazen çok zor geliyor evin hertarafı bir sürü cam 1 gün sadece bu iş alıyor zamanımı ama bugün yok çok mutluyum şimdilik izninizi istiyorum sizlere çokkkkkkk güzel ,neşe dolu,sağlıklı ve heyecanlı bir haftasonu :))))))))

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com