22 Mart 2009 Pazar

GÜZEL BİR HAFTASONU DİLEKLERİMLE...




Günaydınlar efendim ,nasılsınız ben hala rahatsızım yatmıyorum ama ayakta sallanıyorum.Ne geçmez gripmiş bu etrafımızda ki herkes hasta sanırım hava değişimleri insanları çok etkiliyor.Bugünde sabah oldu kahvaltımızı yaptık, biraz gazete okuduk, biraz televizyon izledik.Bende bloga baktım ,bu arada birazdan meşhur haftasonu kursumuz için çıkacağız.Bugün cadım çok heyecanlı geçen sene Türkiyede ilk defa gerçekleştirilen ALAADDİN adlı ilk çocuk müzikaline girme şansını kaçırmıştık :)) yazlıkta tatildeydik değişen telefon numaralarımızıda kurs yöneticilerine vermeyi unutunca bizi bulamadılar.Ama bugün bu güzel müzikallerin ikincisi olan PETER PAN isimli oyunun seçmeleri varmış aslında mayıs ayında olacaktı ama diğer oyunun turneleri yüzünden seçmeler erkene alınmış bunu sabah cep telefonuma gelen mesajdan öğrendim şimdi hepimiz çok heyecanlıyız hastalığı falan unuttum bakalım bugün seçilebilecekmiyiz.Hadi hayırlısı :)) bu kadar emek verince insan ödülünüde yaşamak istiyor helede kızım geçen sene çok üzülmüştü inşallah bu sene arzu ettiği başarıyı yakalar.Sonuçları size bildireceğimden emin olabilirsiniz.Yarın en güzel şartlarda görüşmek dileğiyle hepinize bol sağlıklı neşe dolu bir pazar diliyorum hımmm bu arada kucak dolusu sevgilerimide unutmayınnn :))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi bakalım inşallah olur,olmasa da canınız sağolsun başka sefer olur .bol şans:))

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com