4 Mart 2009 Çarşamba

ETSUYUNA SEBZELİ BULGUR PİLAVI





MALZEMELER:2 su bardağı bulgur,2 adet yeşil biber ,1 adet kırmızı biber,2 adet patlıcan,1 adet havuç,1 tablet et suyu (ben evde tavuk haşladığımda suyunu saklıyorum hazır kullanmıyorum ),2 ortaboy kurusoğan,yağ,tuz,kimyon ,karabiber

YAPILIŞI:Kurusoğnaları yemeklik doğrayın yağını ekleyiniz. Üzerlerine patlıcan ,havuç,kırmızı ve yeşil biberleri doğrayın ve hafif kavurun.Kavrulan bu harca burgurunuzu , et suyunuzu ,baharatlarınızı ekleyin.üzerine çıkacak kadar suyunu koyduktan sonra kısık ateşte pişmeye bırakın bulgur taneleri yumuşayınca pilavınızı dinlenmeye alırsınız.Afiyet şeker olsun arkadaşlar.

3 yorum:

3prenses dedi ki...

of nasıl canım çekti.bayılırım bulgur pilavına

Hayatımız okul dedi ki...

bulgur pilavı güzel olmuş ellerinize sağlık herkese afiyet olsun

AskinAy dedi ki...

ellerine saglik gülüm,sebzelisini hic yapmadim denemek lazim öptüm seni sevgilerimle...

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com