27 Mart 2009 Cuma

BİR HAFTA DAHA GERİDE KALDI



Merhaba dostlarım öyle böyle derken bir haftayı daha geride bıraktık.Zaman akıp geçiyor ömür tükeniyor.Herşey için hakkımızda hayırlısını dilemek lazım yaşadığımız her güne nefes aldığımız anlara şükretmeliyiz ,bugünde sağlıkla akşamı yaptık yarına bakalım neler göreceğiz.Bu akşam hayırlı bir iş için gideceğiz.Ne işimi durun sizi merakta bırakırmıyım hiç hemen açıklayacağım arkadaşlar.Annemin çok yakın arkadaşı hatta arkadaşı değil kardeşi kadar sevdiği bir ablamızın oğlunu sözlüyecez bu akşam :))) hayırlısı ile inşallah onlar adına mutluyum bugün ikisininde ayakları yere basmıyor inşallah sonuna kadar böyle mutlu olurlar.Oradanda bizim beneğe gideceğiz ayyyy unuttum bak sizlere söylemeye bizim benek yine isim değiştirmiş :) kurşun olmuş yine adı kerata kurşun gibi vın orada vın burada dedim şaşkın olacak bu kadar isim koyduk ama sanırım bu son ismi bence artık değişmez hoş benim güzel ve yakışıklı kardeşimin aklı belli olmaz ya neyse aynı bir bebek gibi bakılıyor kurşun bey evin içinde nerdeyse 1 aylık oldu çok sevimli ama bir görseniz resimlerini çekeceğim gidince büyümüş mü bakalım farkı görün sizde.
Şimdilik bana müsade arkadaşlar daha işlerimi bitiremedim hazırlıklarım var biraz görüşmek üzere hoşçakalın bu arada hepinize hayırlı cumlar güzel sağlık ve mutlu haftasonları :)

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com