31 Mart 2009 Salı

ARAPSAÇI


MALZEMESİ:1Kg arapsaçı otu ,yarım kilo parça kuzu eti .3 adet kurusoğan,z.yağı,tuz
YAPILIŞI:Kuzu etini haşlayıp bir kenarda bırakın tencereye kurusoğanları ince ince doğrayıp hafif kavurun.Kavrulan soğanların üzerine eti alın ayıklayıp ince doğradığınız arapsaçlarınıda üzerlerine alarak kısık ateşte biraz kavurun .Kalan et suyunu üzerini geçmiyecek şekilde tencereye boşaltın tuzunu ekleyip kısık ateşte otlar yumuşayıncaya kadar pişirin arzuya göre terbiyede yapılabilir ama ben sade seviyorum afiyet şeker olsun.Bu yemek farklı bir lezzzet ve kokudadır ilk defa deneyenler belki beğenmeyebilir ama bence süper güzel ve sağlıklı :))

4 yorum:

Eylül dedi ki...

Keşke bu otları her zaman bulabilsek ne kadar faydalı şifa niyetine yenmeli en azından ama bende annemi kaybettikten sonra hasret kaldım bu otlara görsem tanımam isimlerini karıştırırım hazıra alışmak kötüymüş keşke öğrenebilseydim:( ..
Şeker hamurlu pastaları eminim sende yapabilirsin ama bağımlılık yapabiliyor bunu göze alıyorsan dene derim yaptıkların seni şaşırtabilir:)
sevgilerle...

armina dedi ki...

Arapsaçını çok merak ediyorum biz buralarda bulamıyoruz. Eline sağlık canım.

NoEngel dedi ki...

Merhaba Aysed,
Çok güzel bir tarif olmuş.Görünüşü pek hoş olmasada :) tadının müthiş olduğuna eminim.Eline sağlık arkadaşım.

Esradan dedi ki...

ilginç bir yemekmiş.Fısıldanan sözler, çok kere yüksek sesle söylenenlerden daha uzağa gider.ÇİN ATASÖZÜ

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com