17 Şubat 2009 Salı

Yeni Güne Selam Olsunn



Günaydın sevgili ve çokkkkk kıymetli arkadaşlarım blog sahibi dostlarım birkaç zamandır blogumuza pek bakamadım sakın sizleri unuttuğumu sanmayın ama bu aralar biraz yoğundum hepinizden özür dilerim uzun zamandır yazılarımıda ara verdim biliyorum suçluyumm :)))) bugün birazcık şirinelik yapayım dedim malum okulların ikinci dönemi başladı benim cadımın dersleri biraz daha ağırlaştı onunla ders çalışıyoruz babamızı işe bırakıyoruz (özel şoförlük yapıyorum ):) bu arada misafirlerim var annem geldi sevgili gökkuşağı bize uğradı sağolsun arkadaşım çok sevindik hepimiz bu yüzdende blogumuzu ihmal ettik biraz ama artık buradayım merak etmeyin canlarım hepinizi çok özledim ama bilirsiniz bazen herşey çok üst üste geliyor ve kendime bile zaman kalmıyor dün zorla göz doktoruna gittim mevsimlik göz alerjim vardı tabi bide benim doktor yada hastane fobim ödüm kopuyor valla elim ayağıma karışıyor kalbim yerinde çıkacakmış gibi oluyor koskaca kadın olduk ama korkularımızdan kurtulmayı başaramadık ne yapalım buda benim çocuk yanım diyerek geçiştireyim her ne kadar inandırıcı göründüyse artık bilemiyorum ,ayyy neyse bu kadarlık yeter bugünlük birazdan evden çıkıp günlük işlerime başlıyacağım hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyor ve gününüzün neşe, sağlık, mutluluk dolu olmasını temenni ediyorum.

2 yorum:

AskinAy dedi ki...

kendine dikkat et canim,günün ve günlerin güzel gecsin saglicakla kal,sevgiler öptüm..

TAZE NANE dedi ki...

Güzel dileklerin çok teşekkürler.
Ne kadar güzel yazmışsın.
Sevgiler.

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com