27 Şubat 2009 Cuma

SİYAH BEYAZ FİLM HİKAYESİ (2.BÖLÜM)






Zaten olmak istesen de bu kalbi taşıdığın sürece hasta bakıcı, hemşire falan
olamazsın.' Genç adam devam etti... 'Bana simdi ye kadar kaç kere sabahın
erken saatlerinde güzel sözcüklerden oluşan bir mesaj çektin? Hiç... Hatta
günün hiçbir saatinde çekmedin. Duygusallığı sevmeyebilirsin. Ama sen seni
seven insanları da mutlu etmeyi sevmiyorsun. Halbuki ben senin tam tersine
kendimden çok insanları mutlu etmeyi seviyorum. Seni tanıdığımdan beri her
sabah, her aksam, her gece yani seni andığım her saat tatlı bir mesajım
vardı senin için biliyor musun? Seninle ben AKLA KARA gibiyiz.' Genç kız
anlamıştı, 'Yani ne istiyorsun benden şair olmamı mı?' Genç adam tekrar
gülümsedi içinden. Dun gece verdiği ayrılık kararının ne kadar doğru
olduğunu düşündü. 'Hayır' dedi, 'Şair olmanı istemiyorum. Olamazsın da...BİZ
AYRILMALIYIZ. Ayrılırsak ikimiz için de en hayırlısı olacak.'genç kız
şaşırmıştı, 'Neden ama? Ben seni seviyorum. Senin de beni sevdiğini
sanıyordum.' Genç adam iç çekerek 'Hayır canım, sen beni sevdiğini
sanıyorsun. Eğer beni sevseydin şimdi başka şeyler konuşuyor olurduk' dedi.
Genç kızın gözleri yaşarmıştı. Genç adam cebinden çıkarttığı mendili uzattı,
genç kız gözyaşlarını silerek 'Sen bilirsin,umarım beni bir başkası için
bırakmıyorsundur...' dedi. Genç adam 'Nasıl böyle bir şey düşünürsün, senden
başka kimse olmadı ve uzun zaman da olacağını sanmıyorum' yanıtını verdi.
Genç adam ve genç kız iki sevgili olarak oturdukları masada Artık iki
yabancıydılar. Bir kaç dakika sessizce oturduktan sonra Genç kız, 'Kalkalım
istersen' dedi. Genç adam 'Ben biraz daha burada kalmak istiyorum, istersen
sen kalkabilirsin' diye yanıtladı.Genç kız 'Tamam o zaman sana mutluluklar
dilerim' diyerek elini uzattı. Genç kızın sesi ve eli titriyordu. Genç adam,
'istersen arkadaş kalabiliriz' dedi ve birbirlerine son kez sarıldılar. 'BEN
DOGRU YAPTIM..." Genç adam doğru yaptığına inanıyordu. Eve döndüğünde
yürümekten bitap Bir haldeydi. Odasına girdi. Gece bitmek bilmiyordu. Sabah
erken kalkıp işe gidecekti, uyumalıydı. Bir kaç saat sonra uykuya dalmayı
başardı. Sabah 7'de saatin ziliyle uyandı. Evden çıkacağı zaman cep
telefonuna baktı, mesaj ve 10 cevapsız arama vardı. Yorgun olduğu için
Duymamıştı telefonun sesini. Aramalar ve mesaj sevgilisindendi. Heyecanla
mesajı açtı, şunlar yazıyordu: SADECE ONLARI SEVMEYI SEVDIM, HEPSINI
ONLARSIZ YASADIM DA, BIR SENI SENSIZ YASAYAMIYORUM,BU AŞKI TEK KALPTE
TASIYAMIYORUM, SANA YEMIN GUZEL GOZLUM, BIR TEK SENI SEVDIM, VE SENI SEVEREK
OLECEGIM, ELVEDA BIRTANEM... Genç adam şaşırmıştı. Onu tanıdığı günden beri
ilk defa şiir alıyordu ve üstelik sabahın beşinde yazmıştı. Heyecanla onu
aradı, telefonu Yabancı bir ses açtı. Genç adam ''Nalan' la görüşebilir
miyim?''Dedi. Ama karşısındaki ağlıyordu, hıçkıra hıçkıra hem de... ( Hikaye , Hikaye oku , hikayeler , Hikayeyaz.net ) 'Ben
onun annesiyim yavrum, kızım bu sabah intihar etti. Gece sabaha kadar
birilerini arayıp durdu. Sabah odasının ışığını sönmemiş görünce girdim.
Yavrum kendini asmıştı.... YIGILIP KALDI... Genç adam beyninden vurulmuşa
dondu. Bir gün önceki mide ağrısının iki katini çekiyordu şimdi. Olduğu
yerde yığılıp kaldı... Bir kaç ay sonra iki doktor konuşuyordu hastanede.
Doktorlardan biri diğerine karşıdaki hastanın durumunu soruyordu. Doktor
yanıt verdi... 'Ha o mu? Üç ay önce getirdiler. Kendisi yüzünden bir kız
intihar etmiş. O günden sonra cep telefonunu elinden hiç bırakmamış. Devamlı
bir şeyler yazıp birine yolluyor. Geçenlerde merak ettim. O uyurken
gönderdiği numarayı aradım. Numara 3 ay önce iptal edilmiş. Gelen mesajlarda
bir şiir var. Bu adam duygusal mi bilmem ama benim anladığım kadarıyla şiiri
yazan çok duygusal biriymiş... "CEVRENIZDEKI INSANLARIN NE HISSETTIGI YA DA
NE DUSUNDUGUNDEN O KADAR EMIN OLMAYIN, BAZEN BIR KALBIN, ICINDE NELER
SAKLADIGINI OGRENDIGINIZDE HERSEY ICIN COK GEC OLABILIR..."
Yazan: Deniz

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com