19 Şubat 2009 Perşembe

ÖYKÜ YAZALIM MIIIII?







Genç bir adam dalgın dalgın camdan dışarıya bakarken aklına çok eski zamanlarda yaşanmış bir öykü takıldı.Bu öyküdeki kahramalar kimlerdi ne yapmışlardı da bu genç adamın aklında iz bırakmışlardı :))) hahhahaha işte sorun bundan sonra başlıyor arkadaşlar öyküye başladım başlamasına ama ya gerisi :) düşün taşın belki aklına birşeyler gelir şirinem dedim ama nerdeeeeee kızım içerden bağırıyor anneeee kalemlerim beslenmem nerde eşim sesleniyor akşam için kıyafetlerim hazırmı sevgili gökkuşağı arkadaşım yanımda ne yazacam diye bekliyor offf yani ben bukadar işin içinde bu öyküyü nasıl yazacağım valla şaşırdım kaldım merak etmeyin size bu hikayeyi kesin yazacağım bu arada sizlerden yardım alabilirmiyim bu genç adam ne için bukadar takılmıştır? öyküde nasıl bir olay onun için bu kadar hatırlarda yer etmiştir.Hadi bakalım tüm blok arkadaşlarıma iş düştü bu öyküyü hep beraber yazalım ne dersiniz?Varmısınız hepinize sevgi dolu sağlıklı günler acilen çıkmam lazım okul saati yaklaştı ve cadım hazır bekliyor :)) bay bay

4 yorum:

AskinAy dedi ki...

araba gördü ,agac gördü,cadde gördü yaprak gördüveya ufak bir cocuk gördü felanda filan iste:))nasilda atarmisim ama daha sonrasi sana kalmis canim bu kelimelerden birseyler bulup devami gelir elbet basarilar öptüm seni...

şirinem dedi ki...

:))) inşallah canım arkadaşım bAkalım valla bende inan nasıl gelişecek bu öykü bilemiyorum

Adsız dedi ki...

Genç adam dalgın dalgın camdan dışarıya bakarken aklına çok eskilerden bir öykü takıldı.

Boş ve sevgisiz bir hayatın esir aldığı genç, öylece bakakaldı uzaklara. Sanki şurada, az ilerde bir noktadan gözünü ayırmazcasına, oysa hiçbirşeyin olmadığı o karşıya bakakaldı.

Aklına takılan öyküde, adam ile kadın birbirlerini o kadar seviyorlardı ki, sevgilerinden birbirlerine seni seviyorum bile demiyorlardı. Utangaçlığından değildi, sevdiklerindendi.

Düşündüğü öykü yıllar öncesinden bugüne halen tazeliğini ilk gün gibi koruyan Selvi Boylum Al Yazmalım filmindeki karakterlerin öyküsüydü. Aradan yıllar da geçse kadın kendini korumuş, sevdiğine herhangi bir şekilde ihanet etmemişti...

Ben başlattım sen getir devamını ablacım:)

şirinem dedi ki...

:) harikasın valla nostalji yaptık tamam ben düşüneyim bugünda sağol kardeşim ellerine sağlık

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com