26 Ocak 2009 Pazartesi

HOŞGELDİN DAVETSİZ MİSAFİR...




Günaydın sevgili arkadaşlar bugün tatilimizi geçirmek için anneannemiz,dayımız ve sevgili yengemizi ziyarete geldik.Canım benim sevgili gelinimiz çılgın kız :) ben öyle söylüyorum kahvaltımızı hazırlamış sabah paldır güldür bağrış çağrış kalktılar kahvaltıya neşe içinde yapılan kahvaltının yarısında bahçe kapısından bir davetsiz konuk girdi kim miydi buu? Rus kurdu denilen mavi gözlü husky cinsi kurt köpeği pat içerde çokta sevimli tabi bizim yaramazlar durur mu hepsi bahçede kahvaltımızı paylaştık tabikii adınıda kızlar pulsar koyarken evin prenside kont koydu :) siz düşünün zavallı köpeği karnını doyurduk kendini sevdirdi sonrada dışardan gelen başka köpeklerin sesini duyunca bizden müsaade istedi ve gitti herkes üzüldü ama kapı açık ve yemekleri suyu bahçede bekliyor acaba geri gelecekmi ?Çocuklara göre dönecek çünkü burada sevgiyi fazlası ile bulduğuna inanıyorlar.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili şirinem köpeğin resmini gördüğümde bende korktum ama yazınızı okuduğumda çok sevimli olduğunu anladım.bence bu köpeğin adı visitor yani ziyaretçi olmalı.köpeğin halini düşünemiyorum.

emine dedi ki...

Köpek çok tatlı hiç korkulacak gibi değil tam sevilmelik ne yapsın çocuklar sevinmişler iyi olmuş ne güzel eğlenmişsiniz bu arada sizi mimledim sayfama bakabilir misiniz
iyi geceler

Fatma Dinç dedi ki...

çok tatlı yaaa canım benim gözleride renkli galiba:)sevgiler şirinem şirinsözlüm

Zeugma dedi ki...

Oy oy oy !!!
Köpekten çok korkar, uzaktan severim sadece..
Bu köpek de çok tatlı maviş gözlü falanmış...
Ama birinci resimde çok kötü bakmış ya:))
İkinci fotoda hiçbir şeyi umursamaz halde..
Paylaştığın için teşekkürler şirinem :)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com