24 Ocak 2009 Cumartesi

GÜNAYDINLARRR


Bugün oldukça erkenciydim nedense uyku tutmadı dünün heyecanından olsa gerek diye düşünüyorum malum karne günümüzdü kızımın 5. Sınıf olduğunu daha önceki yazılarımda belirtmiştim yarıyıl karnemizi aldık. Harika bir karne tüm sene çalışmasının karşılığını fazlası ile aldı sevgili cadım, tatile bugün itibari ile başlamış bulunuyoruz işin en zor tarafı da bu zaten tatilde neler yapacağız valla beni bir düşünce aldı sormayın ama anneannemizin ve ailesinin ( dayımız ve gelinimiz)İzmir dışında oturması bizim için büyük avantaj onlarda sağ olsunlar pazartesiden beri ısrarla bizi çağırıyorlar bizde 3 kız kardeş karar verdik ani baskın yapmaya :) ama nasıl karşılıyacaklar hepimizi bilemiyorum şaka şaka çok memnun olacaklarına eminim hazırlıklar bile yapmışlar dayıları yiğenlerine çok düşkün onlar gelecek diye yeni doğmuş kuzu almış evde biberonla beslenecek şenliğe bakın siz ne şanslı kuzu hep tok olacağı kesin benim cadı anne kuzuya bez alalım dedi sabah sabah güldüm neden o ? diye sorunca da evin içine aldıkları zaman karnı doyunca ihtiyaç gidermek için dışarı çıkıp üşümesinmiş :))))) gülmekten kırıldım valla Allah anneme ve sevgili gelinimize yardım etsin ne söyliyebilirim ama onlarında çocuklardan aşağı kalır yanları yok gelin kayınvalide çılgınlar.İnşallah sonuna kadarda öyle olsunlar mutlulukları anlayışları daim olsun .İşte arkadaşlar hadi bir haftayı atlattık böylece ya dönünce ne olacak benim akıllı ve çalışkan kızım bugünden ödevlerini bitirdi ki tatilde sıkıntı çekmesin planlarda hazır bakın isteklerine sinemaya gitmek ,kuzenleriyle buluşup gezmek ,hayvanat bahçesi turu ,diğer teyzeye misafirliğe gitme ,arkadaşlarıyla bulaşma isteği ,alışveriş merkezi turları,tiyatroya gitmek :) oy oy oy canım kızım hiç anneciğini hesaba katmamış cadım ben ihtiyar ve hasta bir kadınım bu şekilde bir hafta gezersem Allah sonumu hayır etsin desem mi acaba ?Beni pek bu konuda dinleyeceğini sanmıyorum ya neyse şansımı denerim oldu oldu olmadı bakacaz artık ama yinede her şeye değer canım kızım bunların hepsini fazlası ile hakketti hele de öğretmeninin karnesine yazdığı güzel ve anlamlı sözler ne kadar doğru yolda olduğumuzun kanıtıdır karnemize yazılanlar ''dürüstlüğün ve çalışmaların için çok teşekkür eder , başarılarının devamını dilerim’’.Bizim en önem verdiğimiz konulardan birisidir dürüstlük her ne kadar etrafımızda bulamazsak da çocuğumuza vermeye çalıştığımız bir unsur.Karnemiz süper zaten hem davranış notları hem de ders notlarının hepsi beş takdirde aldık bu arada ama benim için pek önemli değil çünkü nedense bu yeni sistemi sevmiyorum tüm yıl boyunca çalışan çocukta yan gelip yatan çocuk da takdir alabiliyor eskiden bu kadar kolay değildi bir önemi özelliği vardı takdir ve teşekkür almanın neyse ne diyelim öyle uygun görülmüş öyle yapılmış ayy ammada çok yazmışım bence yeter bu kadar sizleri daha fazla sıkmak istemem hepinize mutlu, sağlıklı ve neşe dolu hafta sonları kalın sağlıcaklaaa...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili teyzeciğim yazdığın yazıyı okudum bende kuzuya bez alalım diyorum . bu 15 tatilde kuzu beslemek çok eğlenceli olmalı

şirinem dedi ki...

:)) hay allahım ya cadılar ikilendi alalım teyzesinin kuzusu alalım bakalım :)

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com