18 Aralık 2008 Perşembe

MERHABALAR……




Uzun zamandır yazı yazmaya ara vermiştim,içimden yazmak gelmedi bir türlü ilham perilerimi kaybettim belki diye düşünürken yazı yazmaya karar verdim. Aslında yazacak çok şey var ama bugün için unutulmaya hatta nerdeyse nesli tükenenler arasında yer almaya başlayan dostluk hakkında bir şeyler karalamak istedim umarım beğenirsiniz.
Dostluk nedir, nasıl bir şeydir, nerde bulunur ,satın alına bilinirmi?Dostluk öyle kolay elde edinebilinen yada sağda solda satın alınılabilen birşey değildir.Benim kendi düşüncelerime göre dostluk her şeyi paylaşabilmek dostum diyebildiğin kişinin heran yanında olmak iyi yada kötü zamalarda ona destek çıkabilmektir. Bu duygu karşılıklıdır yoksa bir kişinin verip diğerinin devamlı alması değildir .Dostluklar çok kıymetlidir öyle en küçük bir fırtınada ,kötü veya yanlış davranışlarda yerle bir olabilecek birşey değildir.Zaten gerçek dostluğu insan başına gelen yaşadığı olaylar sonucunda öğreniyor yıllarca dost bildiği kişlerin en basit yada çok önemli bir olayda değişip sanki karşılarındaki insanı hiç tanımıyormuş gibi davranışlarını görünce dostluğun anlamı çıkıyor ortaya,dostlukları yıkan şeyler bence kıskançlıklar ,paylaşılamamak ,başkalarının sözleri ile hareket edip kişinin karşısına geçip yüreklice yüzleşememek,yalan sölemek ve dostum dediğin kişiyle açıkça konuşamamak insanlar bunları yapmadığı sürece hiçbir dostluk uzun süre yaşamaya mahkum değildir.Bunları yapmak kişilerden hiç birşeyi alıp götürmez yada eksiltmez ama tabi bunu yapabilmekte yürek ister
Hayatta öğrendiğim şey aslında çok acı ama insanlara fazla güvenmemek yada tanıdığını sanıp aslında hiç tanımadığını hayatın içindeki insanların nasıl iki yüzlü olduğu yüzüne gülerken aslında arkandan başka dolaplar çevirdiğini, güven duyup iyi niyetle paylaştığın şeyleri başkasından duymak işte arkadaşlar bunlar hiçte hoş güzel değil yazımı okuyupta aaaa! ben hiçte böle biri değilim yada eğer gerçekten azda olsa sağ duyusu vicdanı varsa evet ya aslında bendede hata var bende böyle hislerime kapılıp yanlış şeyler yaptım diyecek kadar yürekli olan arkadaşlarda çıkacaktır.İşte asıl önemli olan bu başkalarını belki uzun zaman kandırabilirsiniz ya kendinizi ? Düşünün bakalım kazancınız ne oldu ? Dostlarınızla paylaştığınız güzel günlerinizi ve şimdiki hayatınızı
Bazılarınızı duyar gibiyim şimdi hayatım daha güzel diyorsunuz başkalarını kandırsanızda kendinizi asla kandırmazsanız.Tabi bunu söylerken aslında çok büyük zararlar görmüş dostu yüzünden başı beladan kurtulmamış kişileri konu dışı tutuyorum her zaman size zarar veren kişilerden uzak durun sağlıklı mutlu güzel günler sizlerin olsun gülen yüzleriniz hiç solmasın arkadaşlar …


ŞİRİNEM

3 yorum:

gül bahçesi dedi ki...

Sevgili şirinem yazdığın bu yazı çok güzel evet hayat kısa dost bulmak zor bulduğunuda kaybetmetmeden koruyabilmek mucize :) yazın için tşk ederim umarım herkes bu yazıdan bişeyler öğrenir.Sıcak ve samimi yazılarının devamını bekliyorum tşk ederim.

Fatı, dedi ki...

slm şirinem,ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim..:)her iş yaptıkça ve zamanla güzel oluyor mutlaka güzeldir ve güzel olucak ahşabla ilgili fazla blog yok heralde veya ben bilmiyorum...canım ben favori listeme ekliyeyim de sık sık ziyaret ederim sizde eklerseniz memnun olurum...:) sevgiler

Bir El Uzat dedi ki...

Blogcular olarak el ele vererek bir ziyaret ve yardım kanpanyası başlattık.GÖZDE BİRSÖZ ÇOCUK YUVASI organizasyonunu başlatmış bulunuyoruz. GÖZDE BİRSÖZ ÇOCUK YUVASI ziyaretimizde sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.İlgili bloga www.bireluzat.com adresinden ulaşabilirsiniz. İlgilerinize Tsk ederim. www.bireluzat.com

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN