8 Kasım 2008 Cumartesi

SIR’LA KAPLI CAM


Genç adam babasina mutlulugun sirrini sorar.
"Pencerenin yanina git, disari bak ve bana neler gördügünü ve gördüklerinin sana ne hissettirdigini söyle." der babasi.
"Sokagi, dolasan, gülen, tartisan, alisveris yapan, birbirine sarilan, kavga eden insanlari görüyorum. Gördüklerim disarida bir yasam oldugunu düsündürtüyor ve kendimi iyi hissediyorum." diye cevap verir genç adam.
Babasi tekrar sorar:
"Simdi aynanin karsisina git. Gördüklerini ve hislerini bana söyle."
"Dogal olarak kendimi görüyorum ve sadece kendimi gördügüm için yalniz hissediyorum." der genç adam kafasi biraz karismis olarak.
"Iki seferde de bir cam parçasina bakiyordun. Bana aradaki farki söyleyebilir misin?" diye sorar yasli adam.
"Birincisinde disarisini ve insanlari görmemi saglayan temiz bir camdan bakiyordum, ikincisinde ise kendi görüntümü bana yansitan arkasi sirla kapli bir camdan bakiyordum."
"Iste evladim, mutlulugun sirri da burada yatar: Eger disaridaki insanlar ve kendi arana sirrin girmesine izin verirsen sadece kendini görürsün."

Hiç yorum yok:

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com