15 Aralık 2009 Salı

BİLGİSAYARIM GERİ GELDİ :))



Merhabalar sevgili arkadaşlarım sizlerden uzun zaman ayrı kaldım sebebide bilgisayarımın arızalanmasıydı, çok şükür artık oldu.Hepinizi çokkkk özledim umarım bundan sonra böyle bir sorun yaşamam havalar çok soğudu yağmurda bir yandan hastalıklardan korunmak için uğraşıyoruz.Evde devamlı taze sıkılmış meyve suları, et suyuna çorbalar, taze sebze bulunmakta :)) bu iş manavlara pazarcılara ve steril malzeme satanlara yaradı sanki aman iyi olalımda gerisi kolay uzun zaman ara verince tembellik çöktü banada ,şimdi bloga ne koyacağımı ne yazacağımı bilemiyorum sanırım birkaç gün içinde geçer bu durum bugün keyfim yerinde çok şükür ama hava oldukça kapalı :)kışın geldiği iyice belli olmaya başladı İzmirde :))aslında geç bile kaldı sanırım ,diğer şehirlere bakınca canım İzmirim cennet gibi geliyor bana şimdi çıkmam lazım canlarım eşimi işe ,kızımıda okula bırakmam gerekiyor hepinizi çok özlemişimmmmm sevgiler ,saygılar bizden sizlere sağlıklı ve mutlu günler dilerim hepinize.....

1 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

hoş geldin uzuzn bi müsdet bozulmasın.ben hiç meyva tüketmen aa griptende aşımı kaldıramam off bol tüketmek lazım

SON DAKİKA HABERLERİ VE GÜNDEMİ BURADAN TAKİP EDİN

netkitap.com